banner

יצירת קשר
סיליקון

היום כל נערה ואישה למעשה יכולות לבחור את גודל החזה שלהן ואת השאיפה שלהן ניתן ליישם באמצעות ניתוח פלסטי להשתלת שתלי סיליקון. ולפעמים לא מדוב

רחל
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית סיליקון

 היום כל נערה ואישה למעשה יכולות לבחור את גודל החזה שלהן ואת השאיפה שלהן ניתן ליישם באמצעות ניתוח פלסטי להשתלת שתלי סיליקון. ולפעמים לא מדובר רק בגודל, או רק בניתוחי מותרות, אלא ששתלי סיליקון משמשים לא אחת לתיקון א-סימטריה של החזה או אפילו יצירת חזה לאחר כריתת שד.

מי יכול לעבור ניתוח להשתלת שתלי סיליקון? כל אחת למעשה, ורצוי שזו תעבור את גיל עשרים שכן גיל זה הוא הגיל שבו אנו כבר יודעים כי החזה הגיע לצורתו הסופית. 
שתי סיליקון מוחדרים אל מתחת לשד, אפשר לעשות זאת באמצעות חתוך שעושים סביב לפיטמה או אפילו דרך בית השחי, כך נמנעים מצלקות בלתי רצויות. וכן אפשר לבחור את הצורה של הציצי באמצעות שתלי סיליקון, ממש לעצב אותו בהתאם לשתלי הסיליקון שיוחדרו אל מתחת לשד, ומעבר לכך, אפשר אפילו לבחור את המרקם של הציצי באמצעות שימוש בשתלי סיליקון שונים מבחינת המרקם שלהם, מהם קשים יותר או רכים יותר.

החלטות אלו הן החלטות של העדפה אישית בסופו של דבר ויחד עם הרופא המנתח הפלסטי אפשר לבחור את שתלי סיליקון הרצויים.

בעבר חומר סיליקון נתפס כלא בריא לשימוש בשתלים והיה דיבור נרחב אודות הסכנות שהוא חושף את המושתלת סיליקון לסרטן, אפילו היתה הוראה להפסיק להשתמש בחומר זה אבל מחקרים מאוחרים יותר לא מצאו שום בעיה בשימוש בשתלי סיליקון ואלו עדיין משמשים את תעשיית הקוסמטיקה הרפואית, או האסתטיקה הרפואית בניתוחים פלסטיים.

לפני שמחליטים על השתלת שתלי סיליקון על המושתלת לעבור בדיקה ממוגרפית, בדיקה ממוגרפית היא בדיקה בה מבצעים צילום רנטגן לשד ואם אין שום בעיה שמתגלית בעת בדיקה זו אזי שהמטופלת יכולה לגשת ולבצע ניתוח פלסטי ולהשתיל בחזה שלה את שתלי סיליקון.

את שתלי הסיליקון אפשר להשתיל מעל לשריר או מתחת לשריר והמשמעות שונה בהחלט מבחינת תקופת ההחלמה. ההחלטה איזה סוג של השתלת סיליקון לעשות היא החלטה בהתאם להתייעצות עם רופא.

כן כן, הטכנולוגיה הרפואית, התקדמות הרפואה לכיוון של אסתטיקה והיווצרות תחום שלם שנקרא אסתטיקה רפואית מאפשרת לנשים רבות אשר סבלו מצורת וגודל החזה שלהם לעשות שינויים מהותיים במראה שלהן ובתחושה שלהן והיום הרבה נשים בוחרות לשפץ את החזה שלהן ואין זה משנה אם זה חזה קטן מידי או גדול מידי. לא מעט נשים בעלות חזה גדול מידי בוחרות לבצע ניתוח להקטנת חזה וזוכות לשיפור משמעותי באיכות החיים שלהם, כזו שמתבטא בהליכה ויציבה טובה יותר וקלות יחסית לבצע פעילות ספורט וכן הלאה, מעבר לאלו הנשים, נשים רבות מתביישות בחזה הקטן שלהן, זוכות לתנועה מאוד חיובית מבחינת הדימוי העצמי שלהן בינן לבין עצמן ואלו ממש נהנות מהמראה החיצוני שלהן.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016