banner

יצירת קשר
שפתיים

שפתיים הם אחד מהאיברים החושניים ביותר של האישה ולא בכדי אלו ממוקמות במרכז הפנים. השפתיים אותן אנו מניעים עת אנו מדברים, עם השפתיים אנו מתנש

לוי
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית שפתיים

 שפתיים הם אחד מהאיברים החושניים ביותר של האישה ולא בכדי אלו ממוקמות במרכז הפנים. השפתיים אותן אנו מניעים עת אנו מדברים, עם השפתיים אנו מתנשקים וחותמים בנשיקה כל מה שצריך להיחתם בנשיקה ואין גבול וסוף לחשיבות השפתיים במראה של אישה. לא בכדי דובר על קליאופטרה ועל האדום המיוחד שמשחה על השפתיים שלה. כנראה שהשפתיים של אותה מצרית עתיקה היו דקות ויבשות והיא נדרשה לאודם על מנת להחיות את השפתיים שלה. ואכן אפשר לראות היום שהרבה נשים בוחרות לטפל בשפתיים שלהם, במראה השפתיים שלהם. אנג''לינה ג''ולי שנחשבת לסמל סקס לוהט ידועה בשל השפתיים המאוד חושניות שלה, עבות ומעוגלות ובעיקר בשרניות ומאוד מפתות. יש הרבה איברים מושכים בבני האדם ואחד מהם זה השפתיים. שפתיים אדומות או אפילו רק חותמת של נשיקת שפתיים, אלו מיד מתפרשים אצלנו בתודעה כפעולות רכות של אינטימיות קסומה. הרפואה הקוסמטית מבינה את החשיבות שיש לשפתיים אצל הנערה והאישה והם יודעים לתת מענה הולם לכל סוג של שפתיים ובאמצעות הזרקות שונות אנו יכולים לרענן את מראה השפתיים שלנו ולחדש אותו, או אפילו לטפח מראה שונה לחלוטין מזה המראה הטבעי של השפתיים שלנו. ובאמת, לבחורה שעברה ניתוח עיבוי שפתיים יש הרבה מה לומר על ניתוח שכזה שבעצם כמו החזיר לה את השפתיים לחיים. ועכשיו במרכז הפרצוף שלה במקום שפתיים דקות ועייפות אפשר לראות שפתיים עבות וחושניות וההשפעה על המראה כללי כולו ניכרת בעליל. אנו לא חושבים על זה יותר מידי וזה נראה לנו מובן מאליו, אבל לכל שינוי שאנו עושים בשפתיים שלנו יש השפעה נרחבת והשלכתית כל על המראה שלנו.

 
לפעמים אגב עיבוי שפתיים הוא לא יותר מאשר ניתוח קליל ופשוט שנועד פשוט לתקן כל מיני עיוותים מולדים או שאינם מולדים.
 
לא מעט מהחומרים המוזרקים לשפתיים שלנו ישמרו על מראה שפתיים שלנו רק לתקופה מוגבלת של כשנה. אבל זה לא מפריע לנשים רבות לעשות שימוש בחומר זה למען שידרוג מראה השפתיים שלהן ואלו מוצאות עצמן חוזרות אל המנתח הפלסטי שלהן אחת לתקופה מסוימת כשהחומר הפעיל כבר אינו עושה עבודתו נאמנה ולא עוד דואג למראה השפתיים שלנו.
 
אגב חומרים שאינם טבעיים, אז ישנו חומר טבעי לעיבוי השפתיים והוא כמובן הזרקת שומן מן הגוף שלנו אל השפתיים. אלא שבהליך זה מאוד קשה לעצב את צורת השפתיים והיתרון של תהליך כזה הוא הטבעיות שבה הגוףך מסוגל לקלוט את השומן שלנו ואי הופעתן של תופעות לואי.
 
הטיפול בשפתיים, הטיפול של עיבוי שתפיים הוא טיפול קצרצר ולרוב אינו עולה על מחצית השעה. במהלך הזמן הזה מזריקים לשפתיים את חומר המילוי וזאת תוך כדי הרדמה מקומית של השפתיים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016