banner

יצירת קשר
שפתיים

שפתיים דקות, מה אפשר לעשות בשביל לעבות אותן מעט? לתת להן מראה בשרני יותר? מה עובד הכי טוב עם שפתיים דקות, ומה עם שפתיים עבות, האם צריך לעשו

כל
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית שפתיים

 שפתיים דקות, מה אפשר לעשות בשביל לעבות אותן מעט? לתת להן מראה בשרני יותר? מה עובד הכי טוב עם שפתיים דקות, ומה עם שפתיים עבות, האם צריך לעשות משהו עם איפור בשביל שיראו פחות עבות ואם כן איך עושים שפתיים עבות לשפתיים דקות יותר באמצעות איפור?

מה מראה השפתיים שלך ולאיזה מראה שפתיים את שואפת. מה את עושה ברמה של איפור בשביל לשפר את מראה השפתיים שלך?

נשים רבות כמו גברים רבים מייחסות לשפתיים הרבה משמעות מבחינת המראה של הפנים. זו משמעות של פרופורציות אשר שפתיים טובות כלומר בפרופורציות יכולות להעניק לפרצוף גולו אבל כנראה שיותר מכך היא החושניות שישנן בשפתיים. השפתיים בסופו של דבר הם איבר מאוד חושני, מאוד מיני, מאוד מגרה. האישה המושכת זו שבקסמיה הכל נכבשים מיד היא ודאי כזו עם שפתיים עבות, שפתיים חושניות, בשרניות. כל המילים הללו מוצמדות בקלות לשפתיים שאר רוצים לתאר מישהי בצורה מינית מגרה, בצורה חושנית. ומאז ומתמיד נחשבו שפתיים עבות לסמל מיני מובהק. סמל של חושניות ולמעשה זהו אידיאל שפתיים, שפתיים שהן עבות ובשרניות, כאלו שכל אחד היה רוצה לנשק. אז באמת אפשר לראות כיצד זאת נשים רבות בוחרות לבצע ניתוחים פלסטיים בשפתיים שלהן ולהזריק כל מיני חומרים חלקם טבעיים וחלקים בכלל לא טבעיים לשפתיים שלהן וזאת בשביל לשוות את מראה השפתיים החושניות עד כמה שאפשר.

אז באמת אנו כולנו מכירות את אנג''לינה ג''ולי המושלמת ואת השפתיים החושניות שלה. ובאמת אם נדבר עליה כעל סמל סקס, אז אחד מן האלמנטים המובהקים שלה אשר הופכים אותה לסמל סקס הן ללא ספק השפתיים של אנג''לינה ג''ולי. מה יש בשפתיים שכול כך מושך אותנו? אין על כך תשובה אחת או תשובה נכונה. הכל רואים אחרת ומתרגשים אחרת. ואכן הרבה נשים בוחרות לשפץ את השפתיים שלהן הרבה יותר משהן משפצות כל איבר אחר בגופן, מה גם שכמו שהביקוש הלך וגדל נהיו הרבה פתרונות לעיבוי שפתיים כאלו שגם אפשר לבצע תוך כדי זריקה אחת ואכן הרבה נשים משפצות את השפתיים שלהם.

ולא הכל דבש, לא מעט נשים למעשה הרסו במקום לתקן וזאת כתוצאה מניתוחי עיבוי שפתיים שלא צלחו או מספר רב מידי של ניתוחים כאלו לעיבוי שפתיים ובסופו של דבר התוצאה הסופית היא ממש מראה מגוחך ובלתי טבעי. קל יהיה להזכיר כאן שמות כדוגמאות אך איננו רוצות לעשות כן.

אז באמת מה כדאי לעשות עם שפתיים שלא כל כך מוצאות חן בעינינו ושאת המראה שלהן אנו רוצות לתקן או לשפר, אפשר לבחון היטב את הפתרונות המוצעים ובעיקר להבין את התקופה שבה אותה הזרקה לשפתיים תשפיע ומה קורה עם המבנה של השפתיים שלנו לאחר מכן. ברגע שנבין את כל אלו נוכל לבחור בטיפול הכי נכון לעיבוי שפתיים שלנו.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016