banner

יצירת קשר
מאמר בנושא אסתטיקה רפואית

לפני שני עשורים אולי אפילו לפני עשור בכלל לא הכרנו את הצירוף אסתטיקה רפואית. כיום, אי אפשר לצאת מהבית מבלי לראות אנשים שפונים לתחום מידי יו

רק
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית אסתטיקה רפואית

 לפני שני עשורים אולי אפילו לפני עשור בכלל לא הכרנו את הצירוף אסתטיקה רפואית. כיום, אי אפשר לצאת מהבית מבלי לראות אנשים שפונים לתחום מידי יום. 

אסתטיקה רפואית היא שם כללי למכלול הניתוחים והטיפולים שאנשים מסביבינו עוברים (ניתוחי אף, הגדלת שדיים, ניתוח לייזר לעיניים ועוד). אז נכון שאנחנו לא תמיד משתמשים בצירוף "אסתטיקה רפאוית" אבל אנחנו מבינים אותו. הוא חלק מחיינו וחיי הסובבים אותנו. 
אסתטיקה רפואית היא תחום שהולך ומתפתח ומגמה זו מייצרת מקומות עבודה חדשים מידי שנה. מידי שנה מתווספים עוד ועוד מומחים לתחומים של אסתטיקה רפואית, החל מרופאים כירורגיים (רופאים פלסטיים), דרך אחיות, טכנאי לייזר, קוסמטיקאיות מורשות, יועצי יופי ועוד. בנוסף, יצרנו תרופות, יצרני מזון ויצרני מוצרים קוסמטיים, עובדים כנגד השעון במטרה למצוא תרופות וטיפולים חדשים בתחום של אסתטיקה רפואית. 
אם אתם שואלים את עצמכם מדוע זה כל כך יקר, אז התשובה היא ברורה - אסתטיקה רפואית הוא תחום המנוהל על ידי אנשי מקצוע. המרפאות העוסקות בתחום מחזיקות את הציוד והמכשור החדשים והיקרים ביותר וזאת בנוסף על צוותים מוכשרים העובדים שעות על גבי שעות בשביל לשפר את המראה שלכם עם דגש עיקרי על בריאותכם הפיזית.
אסתטיקה רפואית הוא תחום המשלב בתוחו בריאות ויופי ולכן הוא עונה על שני צרכים עיקריים בו זמנית - בריאות הגוף ובריאות הנפש. אנשים פונים לתחום של אסתטיקה רפואית מאחר והם סובלים מדימוי עצמי נמוך. הם מרגישים שהם אינם בטוחים בעצמם בשל המראה כולו או אברים מסויימים (סנטר כפול, אוזניים בולטות כויו"ב). הבעיות הללו, של ביטחון עצמי נמוך ותחושה קשה של החמצה, יכולות להפטר לפעמים באמצעות הליך פשוט, עם הסתברות מינורית לסיכונים רפואיים וזמן החלמה קצר ביותר. ישנם מטופלים אשר יוצאים מטיפולים ואף מניתוחים במסגרת אסתטיקה רפואית והם מרגישים מספיק טוב בשביל ללכת הביתה לבדם ואף בכדי לנהוג. הסיכונים הם לרוב (פרט לניתוחי חזה ושאיבות שומן) חיצוניים ושטחיים ולכן הסכנות הן מינוריות במיוחד בהשוואה לתוצאות - נפש בריאה בגוף בריא ויפה יותר.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016