banner

יצירת קשר
אסתטיקה רפואית

אסטטיקה רפואית הוא תחום שלם העוסק בניתוחים פלסטיים לסוגם החל מניתוח של אסטטיקה רפואית לשאיבת שומן אצל הגבר או האישה או אפילו ניתוח של אסטטי

קרן
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית אסתטיקה רפואית

 אסטטיקה רפואית הוא תחום שלם העוסק בניתוחים פלסטיים לסוגם החל מניתוח של אסטטיקה רפואית לשאיבת שומן אצל הגבר או האישה או אפילו ניתוח של אסטטיקה רפואית לקיצור קיבה. יש ניתוחים של אסטטיקה רפואית לעיבוי שפתיים וכן ניתוחים של אסטטיקה רפואית בנושא הקטנת חזה או הגדלת חזה באמצעות סיליקון אצל האישה וכן עיצוב החזה אצל הגבר. יש ניתוחים של אסטטיקה רפואית בתחום של הגדלת או עיצוב הישבן וכן השפתיים על ידי הזרקת בוטוקס. יש גם ניתוחים של אסטטיקה רפואית בתחום מתיחת פנים או ניתוחים להבלטת הסנטר. כל הסוגים הללו הם בכלל תחום אסטטיקה רפואית, ניתוחים שנועדו ליצור שינויים שונים בגוף של המטופל.

 

ניתוחים פלסטיים אינם נעשים רק לשם היופי יש ניתוחים פלסטיים שנעשים לאנשים עם מומים מולדים. תאונות או פציעות או מומים מולדים ניתן לסדר באמצעות אסטטיקה רפואית, אסטטיקה רפואית מביאה לתוצאות שונות תלוי במומחיות של הרופאים. יש רופאים מוכשרים יותר ויש פחות ולכן חשוב בתחום אסטטיקה רפואית ללכת למומחים הכי טובים בתחום וכן לקליניקות מוכרות בשוק ולא לקליניקות שצצות כמו פיטריות לאחר הגשם שצצות לאחרונה בנופיי ארצנו. אנחנו קוראים הרבה בעיתונים או צופים בטלוויזיה על ניתוחים פלסטיים שהמטופל יצא מהם בשן ועין ממרפאות שנפתחו בין לילה ולכן חשוב במיוחד בתחום זה ללכת למרפאות מוכרות עם וותק של שנים בתחום ועם הדמיית סימולציות של הניתוח לפני ואחרי ועם התייעצות עם מטופלים שעברו את התהליך המרפאה מסוימת ולערוך השוואות שונות ומפורטות בתחום, הרי מדובר בגוף שלנו ואין כאן אפשרות לתקן ניתוח כושל.

 

אסטטיקה רפואית היא תחום שדורש דיוק, עדינות ומומחיות רבה וידי אומן. הניתוח בתחום אסטטיקה רפואית הוא ניתוח לכל דבר וגם אם אנחנו מתייחסים לזה כאל טיפול קוסמטי כביכול הרי שזה ניתוח כירורגי עדין שיכול לעיתים רחוקות להסתבך ולכן חשוב שהמטופל יהיה מודע להשלכות הניתוח.

 

כיום בעידן המודרני הפך הניתוח הפלסטי גם אצל נערים ונערות לפופולארי ללא קשר לחיוניות שבו. רופאים רבים ממליצים לצעירים כיום להמתין עם השינויים שחלים ממילא בגופם בגיל הנערות עד לבגרות עם הניתוחים הפלסטיים. ניתוחי אף בקרב בני נוער רווחים כיום לאו בהכרח מטעמים רפואיים גם את ניתן לכלול אותם בתחום של אסטטיקה רפואית. הרופאים המומחים באסטטיקה רפואית כיום אינם ממליצים בכל מקרה לרוץ לניתוח. יש מקרים נניח של תעלות אף סתומות שם עוזר ניתוח האף בכל מקרה. יש גם מקרים של ניתוחי חזה אצל בנות שעוד לא הגיעו להתפתחות של גילם מבחינת הגוף והם נמצאות בשנות העשרה שלהם כאשר התפתחות הגוף כיום לפי הרופאים ממשיכה עד גיל 21 לפחות והמהירות כמו שנאמר באה מהשטן. בניתוחים פלסטיים חשוב ההיבט הרפואי במיוחד. הרופאים ממליצים על ניתוח אסטטי במיוחד כאשר הוא בא עם ערך מוסף רפואי, למשל ניתוח לקיצור קיבה או שאיבת שומן עם תוכנית הרזיה מוקפדת לאיש או אישה כבדי משקל שלקחו על עצמם ברצינות את נושא שמירת רמת השומן הסבירה בגוף מבלי להשתולל בחוסר בקרה עם מזון עתיר שומן ללא בקרה או ללא הכרה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016