banner

יצירת קשר
אסתטיקה רפואית

אסתטיקה רפואית הוא אחד מן התחומים הפורחים ביותר בתחום הרפואה, או בתחום הקוסמטיקה, לא משנה מאיזה מהשניים נסתכל על כך, התחום החדש שנולד, אסתט

אפרת
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית אסתטיקה רפואית

 אסתטיקה רפואית הוא אחד מן התחומים הפורחים ביותר בתחום הרפואה, או בתחום הקוסמטיקה, לא משנה מאיזה מהשניים נסתכל על כך, התחום החדש שנולד, אסתטיקה רפואית, הפתיע את שני התחומים הקודמים, הן את עולם הקוסמטיקה והן את עולם הרפואה.

כמובן שהנהנים הראשונים מהתחום החדש הם אלו שעסקו בתחומי הקוסמטיקה השונים ובתחומי הרפואה, כמו מנתחי רפואה שמצאו להם הרבה מקורות הכנסה חדשים וטובים, כאלו שרק צומחים עם הזמן ואלו נהנים מאוד מכל מה שמתרחש בעולם אסתטיקה רפואית. ומעבר לכך, התחום הפך אותנו הצרכן הסופי, עומדים מול הרבה אפשרויות שונות של אותו עולם של אסתטיקה רפואית ואפשר שבתחומים מסוימים אנו סתם מבולבלים ואפשר שבתחומים אחרים של אסתטיקה רפואית אנו נמצא פתרונות לבעיות שמעולם לא חשבנו שיש להם פתרון. כמו למשל ניתוח הסרת משקפיים. מי חשב לפני עשר שנים שתיקון הראייה בלייזר יכול להיות כל כך פשוט.

איך זה קורה ומה פתאום שבשנים האחרונות זוכה תחום אסתטיקה רפואית להיוולד ולהתמסד בצורה כל כך מקיפה וחובקת עולם? אפשר להצביע על כמה גומרים כולם קשורים בסופו של דבר לקדמה שהולכת ומתפשטת בכל תחומי החיים שלנו.

אם בעבר הטכנולוגיה הרפואית הייתה עדיין לא כל כך מפותחת ועקב כך גם מאוד יקרה, והייתה נגישה רק לבעלי הון כמו עשירי עולם ומפורסמים, אז היום הטכנולוגיה הרפואית כל כך מתקדמת שהטיפולים גם הוזלו משמעותית ולמעשה בשביל לעבור ניתוח פלסטי כלשהו כבר לא מדבור בעשרות אלפים של דולרים. כל אחד מאיתנו יכול לעבור ניתוח הסרת משקפיים מבלי לפשוט רגל ועוד ניתוחים דומים ומאוד מושכים את הצרכן הסופי, וכל זאת כיוון שתחום זה של אסתטיקה רפואית הולך ומגיע לכל בית ולכל גבר ולכל אישה.

כמו כן גם לתקשורת ולעידן אלילות היופי יש הרבה קשר לפריחת תחום אסתטיקה רפואית. העולם הופך לכפר גלובלי והאופנות שמתקיימות אי שם מעבר לים נמצאות כאן בתוך שעות ספורות, הצרכן הסופי הפך להרבה יותר מתוחכם והוא מתעניין בתחום אסתטיקה רפואית ויודע לדרוש את הטיפולים בהם הוא כל כך חושק.

ובאמת היום באמצעות אסתטיקה רפואית אפשר לבצע כל כך הרבה שינויים קטנים שהם למעשה שינויים גדולים במראה החיצוני שלנו, ואנו, כמו שאר העולם הניזון מתקשורת ומעולם המפורסמים, כמו כולם גם אנו רוצים להיות יותר יפים וממילא, עולם אסתטיקה רפואית מוצע לנו בכל מקום אם זה בטלוויזיה או אם זה במרפאות עצמן, המרפאות המסורתיות שמשרתות יותר ויותר תחומים שונים של אסתטיקה רפואית.

זה מעניין מאוד לראות כיצד זה הרפואה הולכת למקום של פינוק, למקום של העשרה, למקום שהוא לא הכרחי אך מאוד נחשק ונצרך על ידי האנשים. כמובן שהמרוויחים העיקריים הם אותם אנשים אשר כל ימי חייהם רצו לשנות דבר מה במראה החיצוני שלהם ולעולם לא חשבו שהדבר יתאפשר. אז לא כך היא והיום אפשר לעשות הרבה דברים והכל תודות לענף הרפואה החדש או שמא ענף הקוסמטיקה החדש – הלא הוא תחום אסתטיקה רפואית. 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016