banner

יצירת קשר
מאמר בנושא קוסמטיקה רפואית

קוסמטיקה רפואית היא ענף בתחום הקוסמטיקה המתמחה בביצוע טיפולי אסתטיקה תוך שימוש באמצעים רפואיים שונים כולל טכניקות וחומרים. קוסמטיקאית שעברה

גיא
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית קוסמטיקה רפואית

 קוסמטיקה רפואית היא ענף בתחום הקוסמטיקה המתמחה בביצוע טיפולי אסתטיקה תוך שימוש באמצעים רפואיים שונים כולל טכניקות וחומרים. קוסמטיקאית שעברה הכשרה אינה יכולה לתת טיפולי קוסמטיקה רפואית. רק מי שעבר הכשרה מיוחדת בתחום קוסמטיקה רפואית יכול לעסוק בתחום מפני שהתחום הזה קרוב יותר לרפואה ופעמים רבות קוסמטיקאית רפואית נותנת טיפולי המשך לטיפולים שבוצעו על ידי רופאים וצריכה להכיר את התחום יותר כמו אחות מאשר קוסמטיקאית.

תחת השם קוסמטיקה רפואית ניתן למצוא מגוון רחב של טיפולים עבור בעיות שונות. אפשר לומר שהתחום העיקרי של קוסמטיקה רפואית הוא טיפולים שונים בעור. קוסמטיקה רפואית נותנת פתרון לבעיות עור שונות בין אם בעיות עור נפוצות ובין אם בעיות עור נדירות יותר. בעיות כגון אקנה, הזדקנות של העור ובעיות פיגמנטציה. השוני המהותי בין קוסמטיקאית רגילה לבין קוסמטיקאית שהוכשרה בתחום קוסמטיקה רפואית הוא החומרים בהם נעשה שימוש בטיפול. קוסמטיקה רפואית עושה שימוש בחומרים ותכשירים מיוחדים ביניהם תכשירים רפואיים כדי לקבל את האפקט הטיפולי הרצוי. חומרים אלה נמצאים בפיקוח ובאישור משרד הבריאות מאחר והם פועלים על שכבות עמוקות יותר של העור ולא רק על השכבת החיצוניות. פילינג הוא אחד הטיפולים שנעשה במסגרת של קוסמטיקה רפואית. פעמים רבות ייעשה טיפול באקנה על ידי מומחית בתחום קוסמטיקה רפואית בשילוב עם רופא עור.

תחומים נוספים בהם עוסקת קוסמטיקה רפואית הם תחומים הקשורים לאסתטיקה כמו למשל טיפולים שונים למילוי קמטים שנעשים בהזרקה או טיפולי בוטוקס. כמו כן טיפולים שמיועדים להעלמת כתמים כמו כתמי זקנה או כתמים המופיעים על העור בזמן הריון. גם טיפולים בפטרת הציפורניים נעשים לעיתים תחת המטריה של קוסמטיקה רפואית.

חשוב מאד להקפיד על טיפול בטוח שנעשה על ידי אנשים שהוכשרו בתחום קוסמטיקה רפואית כדי לא לגרום לעור נזקים.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016