banner

יצירת קשר
מאמר בנושא קוסמטיקה רפואית

ק

עדי
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית קוסמטיקה רפואית

 

קוסמטיקה רפואית הולכת ותופסת מקום בחיינו, מקום שאי אפשר להגדירו כרפואי, כי אפם טיפולי. ולאט לאט אפשר לראות איך טיפולים שנופלים תחת הקטגוריה של קוסמטיקה רפואית הולכים והופכים ליותר ויותר פופולריים ומאבדים את כל התדמית המעט מפחידה של ניתוח פלסטי, ובעצם, במציאות עצמה, מדובר בניתוחים פלסטיים לכל דבר ולא תמיד קוסמטיקה רפואית היא תחום שכדאי להיכנס לתוכו בקלות דעת ומתוך חדוות השינוי גרידא, אלא שצריך לתת את הדעת ומלוא כובד הראש בטרם אנו עושים טיפול כלשהו של קוסמטיקה רפואית שעתיד להביא איתו שינוי של ממש בחיים שלנו. כלומר, שינוי במראה שלנו ומן הסתם השפעה על ההרגשה הפנימית שלנו.
 
קוסמטיקה רפואית זה הרמת עפעפיים, הזרקת בוטוקס, הרמת חזה, הגדלת חזה וכל מה שאפשר לנתח בחזה של האישה, כולל טיפול בפטמות הפוכות, קוסמטיקה רפואית זה משחות רפואיות שנועדו לטפח ולשמור על העור, קוסמטיקה רפואית היא גםטיפולי שאיבות שומן וכן הלאה, קוסמטיקה רפואית זה טיפולי הסרת שיער אם בלייזר ואם לא בלייזר ובעצם כל טיפול רפואי שעניינו הסופי בסופו של דבר הוא לטפל במראה שלנו ובעיקר לשדרג אותו, כל אלו נופלים תחת ההגדרה של קוסמטיקה רפואית ואנשים נוטים לפעמים להקל ראש בתחום הזה ולחשוב שכל מי שיש ביכולתו לעבור ניתוח פלסטי, כדאי מאוד שיבצע אותו ובלבד – שירצה בשינוי המראה.
 
אז באמת זה מאוד חשוב שנוכל לטפל בעצמנו ולבצע פעולות קוסמטיקה רפואית שונות למען ההרגשה הטובה שלנו אבל חשוב לזכור תמיד שניתוח זו לא סיבה לשמחה ובכל פעם שמרדימים אותנו אנו בעצם חשופים לסיכונים רבים וכמו שאנו לא אוהבים ניתוחים באופן כללי כך אנו אמורים להרגיש כלפי כל הניתוחים של קוסמטיקה רפואית. אז באמת הסכנות הרפואיות ידועות ומוכרות לכולנו וכמובן שכל מכוני קוסמטיקה רפואית השונים, ואלו צצים למכביר בתקופה האחרונה, אלו תמיד ידעו להסביר לנו שמדובר בניתוחים פשוטים ובלתי מסוכנים ושאין שום בעיה לבצע את הניתוח. ואלי זה נכון מצד הטיפול עצמו, אבל מה עם התוצאה הסופית של קוסמטיקה רפואית ומה עם ההשפעה שיש לתוצאה הסופית עלינו ועל הנפש שלנו. באמת כשאנו חושבים לבצע טיפול כלשהו בתחום של קוסמטיקה רפואית אנו תמיד חוששים בעיקר מהסיכונים הרגילים המוכרים לנו. הסיכון שבהרדמה כללית, הסיכון של זיהום לאחר ניתוח וכל שאר הסיכונים השונים אליהם אנו חשופים בכל פעם שאנו מבצעים ניתוח ולא רק ניתוח של קוסמטיקה רפואית. אז את כל אלו כולנו יודעים לחשב ולהיזהר ולנקוט בפעולות שונות למען הצלחת הניתוח, אבל האם אנו יודעים את גודל השינוי והשפעת השינוי הזה על הנפש שלנו, ברור שלא. האם מדברים על זה במכוני הקוסמטיקה רפואית השונים, כנראה שלא. אבל אנחנו תמיד צריכים לזכור שקוסמטיקה רפואית היא הרבה יותר מאשר טיפול רפואי.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016