banner

יצירת קשר
השתלת שיער

ה

גיא
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית השתלת שיער

 

השתלת שיער נועדה להביא לידי מושלמות את מראהו החיצוני של האיש או האישה. המראה החיצוני ומה שתופס לגביו זה ראשית כל הפנים ומייד אחריו כמובן השיער. בתחום השלות השיער קיימים קליניקות רבות שעובדות בטכניקות שונות. יש את ההשתלה הפרטנית של שערה שערה ויש את ההשלה של מספר שיערות מזכיר את חתיכות הדשא שנקנות בחתיכות חתיכות ומולבשות בחצר הבית, במקרה שלנו על ראשו של הבחור או הקשיש המתקרח. קליניקה שמכבדת את עצמה עושה שימוש בחומרים ובכלים יקרים בתחום זה ובמילה האחרונה בשוק. ללקוח חשובה התוצאה ואותו לא מעניין המכשיר ולכן חשוב להשיג ולהגיע לתוצאות מרביות מהמכשיר.

 

לגבי איכות המוצרים והתכשירים איכות המוצרים שהקליניקות מייבאות מחו"ל לא תמיד נבדקות ולכן חשוב לבדוק את תו התקן על התכשירים. כל קליניקה שמכבדת את עצמה עושה עבודה רצינית מאוד בשדרוג התכשירים שלה ובשמירה על תחזוקת התכשירים הקיימים שנמצאים אצלה והמשמשים אותה בתחום השתלת שיער. קליניקות רבות מתחדשות באמצעות שיפורים טכנולוגיים בתחום השתלת שיער, ההשקעה הכספית היא גדולה ונעשים בקליניקות הללו שיפורים טכנולוגיים, רכישת ציוד ומכשור עדין לתחום השתלת שיער. תחום נוסף שבהם נעשית עבודה יסודית היא התחום האנושי. צוות המרפאה עובר במקרים רבים תהליכים של קורסים תוך כדי תהליך העבודה והשתלמויות במקרים של טכניקות חדשות שיוצאות לשוק חדשות לבקרים, הצוותים בדרך כלל חדורים תחושה של שליחות כאשר השתלת שיער אצל הגבר או אצל האישה המלווה בשינוי קיצוני יוצרת במקרים רבים חברויות לטווח ארוך בין המטפלים לפציינטים שבעקבות הצלחת הטיפול שולחים להם מכתבי תודה ואף מעניקים להם בונוסים כספיים כתגמול על עבודתם הטובה והמוצלחת כאשר התוצאות נראות במקרה הזה לעיני כל והבחור הקירח או הקשיש נהפכים לפתע פתאום לאנשי שעירים שזקוקים בדחיפות לספר למרבה האירוניה והמזל.

 

התחרות בין הקליניקות היא גדולה הקליניקות כיום מטפחות את העובדים שלהם במסירות ויש אף הנחות מיוחדות לעובדים שרוצים להביא בן משפחה לקליניקה לבצע הסרת שיער, שם יש הנחות משמעותיות שגורמות לבן המשפחה להעדיף להגיע דווקא לקליניקה שבו עובד בן משפחתו ושם תחת עינו של בין המשפחה לקבל טיפול מסור וי איי פי בתחום השתלת שיער וגם לקינוח לקבל הנחה בתחום השתלת שיער. השתלת שיער הוא תחום רבגוני ועשיר וחשוב לטפח את עובדי הקליניקה כי בהם תלויה התוצאה של הצלחת או כישלון הקליניקה בשוק התחרותי.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016