banner

יצירת קשר
השתלת שיער

ה

דוד
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית השתלת שיער

 

השתלת שיער זה ניתוח בו מבוצעת הסרת שיער מאזור מסוים בקרקפת  ומיקומו החדש, כלומר השתלת שיער לאזורים בהם יש צמיחה דלילה או שאין צמיחה של שיער כלל.

השתלת שיער כניתוח, או כטיפול שיקום השיער הוא טיפול שהולך ומתפתח מידי יום ולצד ההתפתחות הרפואית אפשר גם לראות התפתחות במודעות של אנשים קירחים ובנכונות שלהם לעבור השתלת שיער. אם היום זה נשמע לנו ברור מאליו שלוקחים שיער ממקום בו יש הרבה צמיחה של שיער למקום דליל בשיער למען השתלת שיער, אזי שבעבר זה לא היה ברור מאליו כלל ומדובר בעצם בהתפתחות רבה שכל התהליך הזה של השתלת שיער עובר בתקופה האחרונה.
השתלת שיער, ואנו כמובן לא שוכחים שמדובר בתהליך יקר, השתלת שיער בסופו של דבר הוא טיפול נושא תוצאות ועבור אלו החושקים בטיפול של השתלת שיער מוצאים עצמם מרוצים עד בלי די מהתוצאות הסופיות.
יש הרבה מידע שאנו צריכים להכיר בטרם נחליט על השתלת שיער. מה גם שהשתלת שיער הוא טיפול שלצידו יש סכנות מסוימות וחשוב להכיר את כל מה שמסביב לטיפול השתלת שיער. בכל זאת , לא חשוב איך נתייחס לזה מדובר בסופו של דבר בניתוח פלסטי לכל דבר, שלא רק שהוא מביא איתו השלכות גופניות ( אף ניתוח פלסטי הוא לא מומלץ מעצם היותו ניתוח לא נדרש) הוא גם מביא איתו לא מעט השלכות פנימיות של האדם בינו לבין עצמו. לשיער שלנו יש מרכיב חשוב מאוד באישיות שלנו בינינו לבין עצמנו וביננו לבין הזולת הסובב אותנו וכמו כל ניתוח אחר, גם השתלת שיער יש לבצע רק לאחר מחשב קפדנית ומדוקדקת בפרטים ובפרטי הפרטים.
 
אם נרצה להבטיח את ההצלחה של טיפול השתלת שיער כדאי מאוד שנכין את שיעורי הבית. לדעתי חשוב להקדים את התהליך כולו בשיחות עם אנשים אשר עברו ניתוח להשתלת שיער. אנו נשאל אותם כמה שאלות בעלות אופי שונה. כמובן שנרצה לשאול אותם על הניתוח עצמו של השתלת שיער. במה הוא כרוך. כמה נעים הוא או לא, כמה קל הוא או לא, האם אלו ממליצים על המכון בו הם עצמם עברו השתלת שיער. כאן מדובר בעצם בהתייעצות דומה לכל פעולת רכישה שאנו עתידים לבצע. אבל שאלות מעניינות לא פחות שיש לשאול אנשים שעברו השתלת שיער הם כל אלו שמתעסקות בתוצאה הסופית כפי שזו נקלטת אצל המטופל עצמו. האם באמת התוצאה הסופית של השתלת שיער מילאה כל הציפיות שהקדימו לטיפול השתלת שיער. כמה השפעה יש על המצב רוח, על הבטחון, האם יש חרטות? כל אלו הם שאלות מאוד חשובות שכן כשאנו מדברים על השתלת שיער אנו לא מדברים על תהליך שאפשר לחזור עליו ולבטלו, מדובר בשינוי שאנו "מתחתנים" איתו וכדאי מאוד שנדע לקראת מה אנו הולכים בטרם החלטנו על השתלת שיער.

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016