banner

יצירת קשר
השתלת שיער

ה

יוחאי
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית השתלת שיער

 

ההחלטה על השתלת שיער היא החלטה מאוד משמעותית מצד כל אדם שחווה נשירת שיער או תופעות שונות של התקרחות. למעשה, השתלת שיער זה ניתוח פלסטי לכל דבר ולכל עניין. הן מבחינת ההחלטה הפנימית שהאדם צריך לקבל בינו לבין עצמו, האם הוא מתכוון לבצע השתלת שיער, הינו, להתערב במראה הטבעי שלו. ומן הצד השני, השתלת שיער היא ממש כמו ניתוח שכן משתילים שיער שנלקח מאזורים אחרים של הקרקפת.

ברור שאם אנו חושבים על השתלת שיער אז כדאי מאוד שנברר כל מה שאנו יכולים לברר על השתלת שיער וזאת על מנת שנהיה מסוגלים לקבל החלטה מושכלת ולבצע השתלת שיער בלב שלום,

האמת היא שאין שום תרופה או ניתוח אשר בכוחם לשחזר את הצמיחה הטבעית והאיכותית של השיער שלנו, למעשה אין תרופה אמיתית לתופעה של התקרחות, מה שכן, השתלת שיער יכולה להביא למצב בו הראש שלנו, הקרקפת נראית מלאת שיער אבל אין שום הליך שאנו יכולים לבצע בשביל לשחזר את הצמיחה הטבעית הבריאה של השיער שלנו. 

השתלת שיער היא למעשה השיטה הנפוצה ביותר או הפופולארית ביותר לשיקום השיער. עת נבצע השתלת שיער, מה שיעשה בקרקפתנו הוא העברה של זקיקי שיער מאזורים בהם יש צמיחה טובה של השעיר בקרקפת שלנו, בדרך כלל האזורים האחוריים או האזורים הצדדים, ואת אלו זקיקי השיער ישתילו במקום שבו יש תופעה של נשירת שיער או התקרחות.

כעבור השתלת שיער אנו נוכל להתגאות במראה של שיער מלא וזאת כמובן יעשה הרבה טוב לדימוי העצמי שלנו ולביטחון העצמי שלנו, שכן, אם נשירת השיער לא הייתה מפריעה לנו כנראה שכלל לא היינו מבקשים לבצע השתלת שיער.

אין הרבה כאב שניתוח השתלת שיער שכן האזור מורדם. תקופת ההחלמה לאחר השתלת שיער יכולה להאריך לתקופה שבין כמה ימים לתקופה של כמה שבועות. כמובן שהרופא המנתח צריך להדריך את המטופלים שלו להשתלת שיער כיצד לנהוג בתקופה זו, כמו למשל להימנע מפעילות מאומצת בתקופה של כשבוע לאחר הטיפול להשתלת שיער, וכמו למשל להרגיע את האזור המושתל על ידי קרח וזאת בשביל למנוע נפיחות של האזורים המטופלים של הקרקפת.

הדבר החשוב ביותר שיש להבין בנוגע לתהליך של השתלת שיער הוא שהשתלת שיער הוא ניתוח לכל דבר ועניין וחשוב לנקוט בכל אמצעי הזהירות על מנת להבטיח הן את התוצאה הסופית הרצויה, היינו שיער מלא ויפה, והן בשביל לסיים את תקופת השיקום לאחר ניתוח השתלת שיער כמה שיותר מהר.

אגב, ניתוח השתלת שיער נחשב למאוד מוצלח ובעצם הפתרון הטוב ביותר כיום לתופעות של נשירת שיער או התקרחות. הרבה גברים ונשים מבצעים ניתוח זה וברוב המקרים מדובר על הצלחה של ממש. אפשר לראות באינטרנט לא מעט אנשים שטופלו בהשתלת שיער בתמונות של לפני ואחרי השתלת שיער.

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016