banner

יצירת קשר
השתלת שיער

השתלת שיער היא האפשרות היחידה להתמודד בצורה קבועה עם נשירת שיער או עם התקרחות. בשוק יש הרבה פתרונות טובים ואפקטיביים לטיפול בנשירת שיער א

לוי
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית השתלת שיער

 השתלת שיער היא האפשרות היחידה להתמודד בצורה קבועה עם נשירת שיער או עם התקרחות. 

בשוק יש הרבה פתרונות טובים ואפקטיביים לטיפול בנשירת שיער אך רובם ככולם מהווים פתרון זמני או פעולת מנע שכל עניינה להמעיט או להחליש את נשירת השיער או את תופעת ההתקרחות. אך בסופו של דבר, כל אדם קירח יודע שרק השתלת שיער היא הפתרון הקבוע לטיפול בבעיה של נשירת שיער והתקרחות.

במה השתלת שיער כרוכה זו שאלה שכל אדם שחושב על השתלת שיער צריך לדעת. מדוע השתלת שיער היא הפתרון היחידי שיכול לפתור את בעיית נשירת השיער ומדוע יש לבחור בניתוח להשתלת שיער?

ניתוחי השתלת שיער עברו דרך ארוכה מאז שנות השבעים ושנות השמונים. אי אז בתקופה זו ניתוחי השתלת שיער היו בדרכם ואפשר לומר שהם היו בבחינת ניסוי ותעייה. ואכן אפשר היה לראות אז תוצאות איך לומר, לא מי יודע מה של השתלות שיער, מה גם שלא מעט מאלו דרשו לאחר מכן ניתוחי השתלת שיער נוספים לתיקון הניתוח הקודם. הרופאים היו מבצעים השתלת שיער של זקיקי שיער טובים, כלומר מחלק בקרקפת בו הצמיחה הייתה צמיחה בריאה ואת אלו הזקיקים השתילו באזורי הקרקפת שבהם נדרשה השתלת שיער.אבל אלו הרופאים למעשה היו לוקחים איזורים גדולים מידי של קרקפת בריאה וכך היה להם קשה ליצור מראה סופי של קרקפת עם צמיחת שיער בריאה ובעלת מראה נורמלי, מראה טבעי. מה גם שבסופו של דבר חלקי הקרקפת הבריאים אצל אדם שסובל מנשירת שיער או התקרחות הם מוגבלים , ואלו לעיתים היו מבוזבזים שלא לצורך וזאת בגלל חוסר יכולת של הטכנולוגיה למצות את אותן רקמות של קרקפת.

היום הטכנולוגיה המשמשת את עולם הרפואה לטובת השתלת שיער היא טכנולוגיה מתקדמת הרבה יותר מאשר זו שעשו בה שימוש באותן שנים מוקדמות. היום באמצעות הטכנולוגיה החדישה ניתן לבצע השתלת שיער באמצעות מספר קטן יותר של רקמות הנלקחות מאזורים בריאים של הקרפקפת, כמו כן קל יותר לרופאים לבצע השתלת שיער בצורה כזו שגדילת השיער החדש תהיה בכיוון המתאים, כזה שיוצר בסופו של דבר מראה של קרקפת בריאה. מה גם שתופעות לוואי של השתלת שיער הופכות בשנים האחרונות לנדירות יותר ויותר. אין כאבים בקרקפת לאחר הניתוח או אדמומיות, וכעבור כמה טיפולים חוזרים אפשר להגיע היום לתוצאה סופית כמעט מושלמת, מראה שיער מלא וחיוני כמעט טבעי.

הדבר החשוב ביותר שיש לבצע בטרם נחליט על השתלת שיער היא לבדוק את הרופא אצלנו אנו מבצעים את השלת שיער, שהרי התוצאות מדברות בעד עצמן. רופא שיודע להציג תמונות של לפני ואחרי השלת שיער של המטופלים שלו, רופא שמתפאר במספר לא מועט של מטופלים שלראשיהם תוצאות טובות של השתלת שיער הוא הוא הרופא איתו אנו רוצים לעבוד. 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016