banner

יצירת קשר
השתלת שיער

ת

רפי
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית השתלת שיער

 

תופעת ההתקרחות ונשירת השיער כנראה שהיו איתנו האנושות מאז ומתמיד, אלא שהיום יש לא מעט טיפולים אפקטיביים מאוד וביניהם כמובן, ואולי בראש הרשימה, ניתוח השתלת שיער. אז נכון, ניתוח השתלת שיער עדיין אינו מושלם וישנה כמות מוגבלת של שיער גנטי  טוב שאפשר להשתיל בצד הפגוע של הראש, והדבר הכי מאכזב, או משעשע אירונית. תלוי את מי שואלים, הוא שכמובן שבן אדם שלא סובל מתופעה של התקרחות, אצלו ימצא הרבה שיער טוב גנטית להעברה ולהשתלת שיער, ואילו המצב ההפוך דווקא אצל אלו שכן כל כך צריכים את השיער הבריא גנטית להשתלת שיער.


מבחינה אסתטית, השיער החשוב שבו תהיה צמיחה טובה של שיער הוא השיער שנמצא בחלק הקדמי של הראש, שכן שיער זה הוא כמו מסגרת לפנים והוא מתחזק את המראה הצעיר ומלא החיוניות של האדם. איזור זה של שיער הוא בדרך כלל האזור האחרון שעליו תשפיע ההתקרחות, וכשיש כמות מוגבלת של זקיקי שיער בריאים שאפר לעבוד איתם לטובת השתלת שיער ההחלטה היא החלטה לא פשוטה. אז עם מה נצבע השתלת שיער והיכן? ברור שתופעה זו ושאלה זו היא שאלה מאוד קשה למטופל השתלת שיער צעיר, שברגע שמגלה התקרחות באזור מסוים של הקרקפת הוא רוצה לטפל מיד באזור הבעייתי, וכל שיקולי העדיפות לשמור זקיקים להשתלת שיער לאזורים שודאי יפגעו גם הם מתופעת ההתקרחות, רק שהם מבחינה אסטטית נמצאים במקום הרבה יותר חשוב, האדם הצעיר שזה עתה חווה בעיה באזור אחר יתקשה להבין מדוע כדאי לו שלא לטפל באזור הבעייתי אלא באזור אחר.

אבל הלכה למעשה, ההמלצה של מנתחי השתלת שיער היא לשים לב למגבלות ולהתייחס אליהם בהתאם. להתייחס לאפשרות הצלחת השתלת שיער ולהיות ריאליסטי בנוגע לתוצאות שניתן להשיג. לנסות לבחון אפשרויות ואלטרנטיבות אחרות לניתוח השתלת שיער. ועלינו לעשות שימוש באזור התורם להשתלת שיער בחוכמה ובצורה מחושבת תוך כדי ראייה אחראית לטווח ארוך מתוך ההבנה, שאומנם כרגע הבעיה נראית באזור אחד של הקרקפת, אך אזורים אחרים שגם הם סביר להניח בוודאות גבוהה יפגעו והם אפ חשובים יותר מבחינה אסתטית ויש לשמר לטובתם מספיק שיער תורם למען ביצוע השתלת שיער גם באזורים אלו.


השתלת שיער בתקופה האחרונה הפך לניתוח מאוד פופולארי וזאת כיוון שניתוח השתלת שיער הינו פתרון טוב מאוד לבעיית התקרחות, גברים צעירים רבים רואים או ראו את אבותיהם מקריחים והם אינם רוצים להגיע למצב כזה של התקרחות, אלו ימצאו מזור רב ונחמה בניתוחי השתלת שיער.

ניתוחי השתלת שיער מאפשרים לגבר הצעיר של היום, זה המאוד מודע ודואג למראה החיצוני שלו ולתדמית שלו בעיני עצמו, לשמר את המראה הצעיר והמלא חיוניות שלו. ואם בעבר גדלנו במחשבה שאם אנו בנים לתורשה של תופעת התקרחות אזי שגורלנו נחרץ ואין מה לעשות בנושא, אזי שהיום המצב שונה וכל אלו יודעים למצוא הנחמה שלהם בניתוחי השתלת שיער.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016