banner

יצירת קשר
התקרחות

התקרחות היא מילה איומה עבור אלו שמגלים אט ולאט כי הם מאבדים מן השיער שלהם והם בתהליך של התקרחות והנה בתוך כמה שנים הם יהיו חפים משיער, קירח

דני
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית התקרחות

 התקרחות היא מילה איומה עבור אלו שמגלים אט ולאט כי הם מאבדים מן השיער שלהם והם בתהליך של התקרחות והנה בתוך כמה שנים הם יהיו חפים משיער, קירחים. אז באמת זו לא בושה להיות קירח וישנם קירחים רבים ובכל תחום והם לא שונים מכאלו שיש להם גומה אחת או שתיים. אבל בכל זאת, רוב בני האדם היו בוחרים שלא לדעת דבר וחצי על התקרחות וודאי שלא היו רוצים לאכלס בסופו של דבר על ראשם קרחת מבריקה.

התקרחות יכולה להיות ממש גורם שלילי בעיניו של מתבגר צעיר, שיודע כי התקרחות אשר במשפחה שלו עוברת בתורשה וכנראה שגם הוא צפוי לעבור תהליך כזה של נשירת שיער והוא גם עתיד להתקרח. ההתקרחות לא תפסח עליו.

אלו הגברים סובלים מדימוי עצמי נמוך במקרים מסוימים, כל כך מפוחדים מתהליך התקרחות הם מוכנים לפנות ולבקש עזרה מכל אשר מנסה להציע איזה טיפול ופתרון מרפא לבעיית התקרחות. ואכן מדובר כאן בתחום שלמעשה אולי אפשר לקבוע כי טרם נמצא איזה טיפול מנע אמיתי להתקרחות או פתרון טוב ושלם לבעיית התקרחות.

יש כל מיני משחות פלא נגד התקרחות, יש כל מיני תרופות סבתא נגד תופעת התקרחות ויש כמובן את כל הניתוחים השונים של השתלת שיער שמציעים פתרון טוב להתקרחות. ואכן, כנראה שפתרון הכי טוב לאותה בעיית התקרחות הם כנראה אותם ניתוחי השתלת שיער בקרב אנשים מקריחים. בניתוחים אלו להשתלת שיער בהם בעצם לוקחים רקמות שיער בריאות וטובות מחלק של הראש בו יש כאלו, ואת אותן רקמות בריאות משתילים באזורים בהם התקרחות פגעה.

אז באמת מה יעשה אותו נער או גבר בשלבים מאוחרים יותר של חייו שלפתע חווה התקרחות מתקדמת המאיימת כמו לגלות את הקרקפת שלו לכל עבר ולהבריק איזה ניצוץ מביך בסופו של דבר. וזאת למרות שרבים הם הגברים אשר חיים בשלום עם הקרחת שלהם ואין התקרחות מפחידה אותם כלל. אלו גם נמצאים בכל סביבה תקשורתית ואין שום עניים עם קרחת או עם התקרחות שאכן פוגם במציאות כלשהי של אותם אנשים קרחים, שהרי הבעיה עם הקרחת היא לא יותר מאשר בעיה כביכול חיצונית ויש מי שמתמודד איתה ואין לו בעיה לחיות איתה ויש מי שלא מצליח לקבל את הקרחת שלו ויעשה הכל בשביל לעצור את אותה התקרחות.

אז מה מבדיל בין גברים אלו לבין גברים אלו. אין על כך תשובה מדויקת וגם לא תהיה. בני אדם הם שונים זה מזה במבנה הנפשי הפנימי כמו גם במבנה החיצוני שלהם. אבל מה שבטוח הוא שהשוק תמיד ינסה לפתור את בעיית התקרחות וזאת כיוון שתמיד יהיו מי שירצו לקבל את טיפולי המנע להתקרחות שאמורים להפסיק את נשירת השעיר הכל כך מטרידה. 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016