banner

יצירת קשר
הסרת משקפיים

הסרת משקפיים בלייזר היא למעשה ניתוח בו מעצבים את קרנית העין באופן כזה אשר מאפשר לנו לשוב אל ראייתנו הבריאה. הניתוח, על אף שמשווק כהליך מא


דוד
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית הסרת משקפיים

 הסרת משקפיים בלייזר היא למעשה ניתוח בו מעצבים את קרנית העין באופן כזה אשר מאפשר לנו לשוב אל ראייתנו הבריאה. 

הניתוח, על אף שמשווק כהליך מאוד קצר ושפוט והוא אכן כזה במידת מה, בכל זאת הניתוח מקדים שלב של בדיקות שלב מאוד יסודי של בדיקת הפציינט לבדוק אם הוא אכן יכול לבצע ולעבור הסרת משקפיים בלייזר שכן לא אצל כל הפציינטים ניתן לבצע הסרת משקפיים. השלב השני יהיה כמובן הניתוח עצמו, ולאחר מכן אנו מדברים על תקופה בה אותו פציינט שעבר הסרת משקפיים נמצא במעקב של המרפאה בה בוצע הטיפול להסרת משקפיים.

הניתוח עצמו אגב, מבוצע תוך כדי הרדמה וזאת על ידי טיפות,כלומר הרדמה מקומית ולא מדובר בניתוח שמלווה בכאבים כלשהם.

הניתוח עצמו לא אורך יותר מחצי שעה בערך, בזמן זה העבודה של הלייזר עצמו לא תימשך יותר מכ 50 שניות. לאחר הניתוח המטופל יכול לחזור לשיגרת חייו כאשר לעיניו כיסוי שקוף.

כל אחד למעשה יכול להיות מתאים לעבור הסרת משקפיים. המרפאות כיום מגבילות את הגיל להסרת משקפיים לגיל 18 ועל זאת, ישנה הגבלה לכך שהמספר של המשקפיים יהיה כזה שלא השתנה לפחות בחצי שנה. הניתוח לא מומלץ לאנשים בעלי פרופיל מסוים, כמו נשים בהריון, או אנשים שאין להם מספר משקפיים יציב במשך חצי שנה אחרונה, כמו גם לאנשים שהקרנית של העין שלהם אינה מתאימה, כלומר דקה מידי וכל מיני אנשים שחולים במלחות שונות של עיניים.

כמו כל ניתוח גם ניתוח תיקון ראיה זה חשוף לסיכונים כלשהם ומי שיטעם אחרת בנוגע לניתוח הסרת משקפיים הרי שהוא משקר ועלינו להיזהר ממרפאות כאלו. ברמת העיקרון, זיהום יכול להתרחש כתוצאה מהניתוח או שינויים נדירים בקרנית העין ואז אפשר אפילו להגיע למצב של אובדן ראיה מוחלט, אם כי מדובר במקרים נדירים מאוד, אך אלו הסיכונים קיימים ויש להיות מודעים אליהם. בהתאם לכך יש לפעול בדיוק בהתאם להוראות המרפאה והרופא המנתח לאחר ניתוח הסרת משקפיים, אלו כמובן מצמצמים בצורה משמעותית את הסכנות שבניתוח הסרת משקפיים.

תוצאות הניתוח אפשר לומר עליהן שהן מוחלטות, כלומר, כעבור ניתוח הסרת משקפיים אנו נסיר את המשקפיים שלנו ולא נהיה נזקקים להם עוד. במקרים מסוימים, במקרים של אנשים בעלי מספר גבוה של משקפיים יצטרכו פציינטים אלו להמשיך להרכיב משקפיים אך במספר נמוך יותר.

ברוב המקרים מדובר גם בתוצאות פרמננטיות. כלומר לא יהיה שינוי במצב הראייה ולמעשה הסרת משקפיים תהיה לצמיתות. כמובן שגם ישנם מקרים אחרים אך אלו נדירים יותר.

למעשה, ניתוח הסרת משקפיים ביחס לאחוזי ההצלחה שלו בהחלט אפשר לומר עליו שהוא ניתוח קל ופשוט ומאוד בטוח עם אחוזי הצלחה מאוד גבוהים, כמעט מוחלטים. אז זו הבשורה החדשה ואין זה מפתיע שניתוח זה הופך לפופלארי יותר ויותר מידי שנה בעולם המערבי. 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016