banner

יצירת קשר
מאמר בנושא מוצרי קוסמטיקה

מ

פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית מוצרי קוסמטיקה

 

מוצרי קוסמטיקה הם למעשה חומרים כימיים אותם אנו משיתים על העור שלנו. לאחרונה אפשר לראות הרבה יותר מודעות כלפי כל הכימיקלים האלו מהם עשויים מוצרי קוסמטיקה ותחום חדש נוצר, בצורה מסחרית והוא מוצרי קוסמטיקה טבעיים. שכן אי אפשר אפ פעם להגזים בבריאות שלנו ושל העור שלנו, מה גם שמוצרי קוסמטיקה שאינם טבעיים חשופים לאפשרות שאולי ייוצרו תוך כדי שימוש בניסויים בבעלי חיים. אלו ועוד הופכים את אותם מוצרי קוסמטיקה טבעיים למאוד אטרקטיביים , במיוחד בעידן בו המודעות לאיכות הסביבה והמודעות לבריאות האישית של הפרט הולכות וגוברות מידי יום.

מוצרי קוסמטיקה שאינם טבעיים או אורגניים מיוצרים על ידי כימיקלים מכל הסוגים ובתוכם גם כימיקלים רעילים. ממש כאלו שיכולים להזיק לעור שלנו בסופו של דבר. בתוך חומרים אלו אנו יודעים כי לא אחת חברות המייצרות מוצרי קוסמטיקה הכניסו גם חומרים מסרטנים וחומרים אחרים מאוד מאוד רעילים.

ואכן, מוצרי קוסמטיקה אלו, אלו המיוצרים עם חומרים מסוכנים לא יפגעו בנו אם נשתמש בהם פעם אחת, אך האמת היא שהשימוש שאנו עושים במוצרי קוסמטיקה יכול להיארך יותר מיממה שלמה וזאת מידי יום. ברור שבמצב כזה השימוש במוצרי קוסמטיקה אלו הוא מסוכן מאוד. מסוכן מידי.


כשאנו מדברים על שימוש במוצרי קוסמטיקה מחומרים טבעיים הרי שאין שום חשש לנכחותם של רעלנים למיניהם באותם מוצרי קוסמטיקה שכן אלו עשויים לגמרי מחומרים מן הטבע ולא מכל מיני כימיקלים אשר חלקם עלולים להיות מאוד מאוד לא בריאים לעור שלנו ולבריאות שלנו, וחלקם אף מסרטנים.

גם מבחינה סביבתית השימוש במצורי קוסמטיקה כימיים הוא שלילי וזאת כיוון שחומרים אלו מהם מייצרים מוצרי קוסמטיקה אינם חומרים מתכלים, וככאלו הם מזיקים לסביבה. וזאת משלב הייצור שלהם במפעל שמשליך פסולת רעילה ועד להגעתם אל הבית הפרטי שלנו ועד ליום שבו אינם עוד משמשים אותנו ועושים את דרכם אל פח האשפה.

מוצרי קוסמטיקה היום אפשר לקנות בכל מקום, לעוצתם, מוצרי קוסמטיקה טבעיים או אורגנים אי אפשר עדיין להשיג בכל מקום וכנראה שנצטרך לבצע חיפוש קצת מורכב יותר בשביל לאתר חנות שמוכרת מוצרי קוסמטיקה טבעיים, אבל למזלנו העולם כולו הולך בכיוון ירוק בכיוון של ערכים לשמירה על הסביבה וערכים של להשתמש כמה שיותר בחומרים טבעיים. אפשר לראות זאת עם כל אכלני האוכל האורגני האוכל הטבעוני ומגמה זו הולכת ומתקדמת בצעדי ענק גם לתעשיית הקוסמטיקה. שם מבינים את הכוח הגדול המסחרי הטמבון במוצרי קוסמטיקה ואפשר אולי להאשים את היצרנים הגדולים באינטרסים זרים אבל זה לא משנה, כי העולם כולו בסופו של דבר רק ירוויח יותר ויותר משימוש נרחב יותר של המשתמשים באיפור ובמוצרי קוסמטיקה טבעיים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016