banner

יצירת קשר
לא על יופי לבדו

כן, איפור מאפשר לנו להדגיש יופי טבעי, ליצור יופי שונה, לרענן מראה עייף ואף להסתיר פגמים או סתם לרענן את המצב רוח . האיפור קיים עוד משחר ה

גדי
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית איפור

 כן, איפור מאפשר לנו להדגיש יופי טבעי, ליצור יופי שונה, לרענן מראה עייף ואף להסתיר פגמים או סתם לרענן את המצב רוח .

האיפור  קיים עוד משחר ההיסטוריהיש עדויות לשימוש באיפור במצרים העתיקה, יוון העתיקה ואף במצרים העתיקה. מרבית תכשירי האיפור הופקו מחומרים טבעיים .


כיום, חברות הקוסמטיקה למיניהם מייצרות מגוון מוצרי איפור. האיפור כולל בתוכו אין ספור מוצרים כגון :אודם, סומק, מייק אפ, רימל, עפרון איפור לעיניים, עפרון איפור לגבות, פודרה ועוד. 

אך כיצד משתמשים בכל תכשיר האיפור בחוכמה? הרי איננו רוצות ליצור מראה זול וגם איננו רוצות להתאפר במידה מוגזמת שאינה מחמיאה. אז איך עושים את זה? יש שני מרכיבים חשובים בבחירת מוצרי איפור האופטימאליים ביותר עבורך, גוון העור והתאמה לצבע השיער. מרכיב חשוב נוסף, הוא מראה אופנתי. 

כיום, במאה ה21 המגמה היא חזרה לטבעי. מראה בהיר וזוהר. ההמלצות הן לשמור על מראה שמשדר חיוניות, ברק , עוצמה ועם זאת מראה נשי רך. מומלץ להשתמש בתכשירים אבקתיים, תוך הקפדה על יצירת  מראה אחיד. יש חשיבות למתן תשומת לב לגוון השיער, החיבור בין גוון השיער לבין גוון האיפור הינו פרמטר חשוב.  

ההמלצות  לאיפור נכון משתנה לפי גוון הצבע . לנשים הצובעות את שיערן בגווני חום כהה מומלץ לבחור איפור על בסיס גווני ברונזה. שיער בגווני אדום מומלץ לבחור איפור על בסיס מעושן  ועם זאת מתון, האיפור הינו בגוונים כהים, אך חשוב לשמור על המעטה ולא הגזמה.

יש עוד מס'' כללים מנחים בבחירת האיפור הנכון. הדגשה של איבר אחד ובאימום האיבר שני. היחס הוא בין העיניים לשפתיים. או שבוחרים להדגיש את העיניים בצבעים דומיננטיים ולפיכך השפתון יהיה במראה טבעי ורך, או לסירוגין לבחור בשפתיים משוחות בצבע אדום דומיננטי ואיפור רך בעיניים. הרעיון הוא ליצור איזון ומראה נכון. הרי שימוש רב באיפור יכול ליצור מראה זול ומלאכותי . איזון בין חלקים דומיננטיים יוצר את המראה הנכון והעכשווי. לכן שם המשחק הוא איזון והמעטה.

הצו האופנתי גם מהווה שיקול חשוב בבחירת גווני האיפור, אך חשוב לא להיות קורבנות אופנה, אלה לבחור את האיפור המתאים לך ביותר. בהגיענו לסופר פארמים למיניהם נצבות יועצות היופי כמשחרות לטרף. חשוב להגיע לקנייה עם חברה טובה או מכר שיוכל לחוות חוות דעת אובייקטיבית. פרמטר חשוב נוסף הוא ניסוי מוצרי האיפור. כאשר את מורחת את האיפור שימי לב כי הוא איפור עמיד שאינו נמחק כעבור זמן קצר. לכן רצוי להסתובב מעט עם האיפור כדי לבחון עמידותו. שיטה נוספת היא למרוח את האיפור על פרק היד, כדי לבחון את הגוון המומלץ והן את עמידות מוצר האיפור. שימי לב, ככל שמוצר האיפור יהיה איכותי יותר כך תוכלי להבטיח עמידות של המוצר לאורך זמן. לאחר המריחה של מוצר האיפור על כף היד נסי להסירו, אם הוא מוסר בקלות, הרי שהוא אינו עמיד ולפיכך אינו מוצר איכותי.

כיום גם רוב מוצרי האיפור מכילים מסנני קרינה. חשוב לבחור במוצר איפור שמכיל את מסנני הקרינה כדוגמת מייק- אפ פודרה ושפתונים. חשיפה לשמש יכולה לגרום לפיגמנטציה וכתמי שמש, לכן, רצוי לבחור במוצר איכותי שמכיל מסנני קרינה. שהרי האיפור של המאה 21  משמש גם אמצעי הגנה לעור ומכיל לרוב חומרי טיפוח ומסנני קרינה.




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016