banner

יצירת קשר
איפור

א

גדי
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית איפור

 

איפור הוא מוצר צריכה ושימוש יומיומי עבור האישה. איפור הוא מוצר צריכה יומיומי חיוני לכל נשות החברה וגם לעקרות הבית כאחד. איפור משמש את נשות בחברה בישראל, נשים העוסקות באיפור להפקות טלוויזיה שונות שם צריך לאפר את השחקניות וכן את השחקנים בסדרות השונות כדי שחלילה המצלמה לא תקלוט מה שלא היינו קולטים שם ביומיום. גם בתחום הפרסומות האיפור חשוב ליצור מושלמות אצל הדוגמנית, מושלמות שתשדר ותפנים את היותו של המוצר המשווק מוצר חיוני וטוב שכדאי לרכוש אותו. קיים גם איפור לשם יופי כמו ביציאה לאירועים שונים כמו חתונות או בילוי במועדונים שונים או מפגשים של נשות עסקים. סוג נוסף הוא איפור כלות שתפס לו מומחיות בזמן האחרון כאשר יש סלונים מיוחדים שעוסקים אך ורק באיפור לכלות. הכלה כמו הדוגמנית בפרסומת חייבת להיות מושלמת מבחינת האיפור, הרי זה היום הגדול שלה ואם היא לא תאופר כמו שצריך ואפילו יותר אז יזכירו לה את זה כל ימי חייה.

 

תחום האיפור בימינו נוגע גם לגברים לא כמו שהיה מקובל לחשוב, גברים בפגישות עסקים במיוחד המבוגרים שבהם רוצים כיום להקרין מראה צעיר חיוני ולהעלים את קמטי העייפות, זה הרי לא טוב לעסקים. מסתבר שגם הגברים הבינו את חשיבות האיפור לעסקים. אתה נראה טוב סביר להניח שהדרך לסגירת העסקה שלך יצטמצם אצל בני שיחך. כיום בעידן המודרני המראה משקף במידה רבה את האופי, אנשים יטו יותר לקבל גברת נאה ומאופרת עם איפור לפי הסגנון האישי שלה לעבודה מאשר לקבל גברת מוזנחת. בחור שמגיע לעבודה לבוש מרושל או מדיף ריח רע סביר להניח שלא יתקבל לעבודה. לבוש ומראה וכן כמוטיב משלים איפור מהווים משולש עוצמה חזק שמשדר תדמית חזקה. האיפור מהווה מוטי חשוב וחיוני במערכת החיים המודרניים, האיפור גם מגיע עם סגנונות. עקרת הבית שהולכת לעבוד בניקיון מתאפרת איפור שונה משחקנית קולנוע או מדוגמנית או כלה. כל אחד מקבל סגנון שונה של איפור שמתאים לו את לה.

 

בתחום האיפור המאפרות עובדות על מומחיות בתחומים ספציפיים. כלומר לכל תחום ותחום נדרשת מומחיות מיוחדת באיפור ותחום מסוים לא יכול להתערבב בתחום אחר. כל תחום רוכש לעצמו מעמד בפני עצמו וקוסמטיקאיות רוכשות ספציאליות בתחומים מוגדרים, כך מקובל בשוק כיום. יש כיום את המאפרת הסטנדרטית, יש את המאפרת להפקות שונות החל מהפקות אופנה, איפור במה לתיאטרון, איפור למסיבות, תצוגות אופנה וכן איפור לטלוויזיה ולקולנוע. יש איפור לאירועים משפחתיים, איפור לכלות, איפור למלוות של כלות, איפור לחינה, איפור לבת מצווה, איפור לצילומי סטילס או לבוקים, וכן איפור לכל נושא.

 

מאפרות עושות כיום שימוש במוצרים שונים, יש מאפרות שמעדיפות לעשות שימוש בחומרים טבעיים כמו: במוצרים היפו אלרגניים ומקצועיים ויש שעושות שימוש במוצרים אחרים. איכות וטיב המוצרים בתחום איפור הקוסמטיקה הם עניין למאמר נפרד והם נושא כבד מאחר שלכל קוסמטיקאית יש חומרים מסוימים בהם היא עושה שימוש. כל קוסמטיקאית עובדת עם החומרים שלה חומרים שהיא מאמינה ועובדת איתם תקופה ממושכת וחומרים שבעיניה נותנים מבחינתה את התפוקה הטובה ביותר.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016