banner

יצירת קשר
מאמר בנושא איפור

יש כל כך הרבה מוצרי איפור בשוק, כל כך הרבה מותגי איפור ומגוון המחירים של מוצרי איפור שונים נע מכמה שקלים בודדים ועד לכמה מאות שקלים, ולכל א

גדי
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית איפור

 יש כל כך הרבה מוצרי איפור בשוק, כל כך הרבה מותגי איפור ומגוון המחירים של מוצרי איפור שונים נע מכמה שקלים בודדים ועד לכמה מאות שקלים, ולכל אלו מתווספים מידי יום מוצרי איפור חדשים או מותגים נוספים. כתוצאה מכך, רכישה של מוצרי איפור וטיפוח יכולה להיות מאוד מתישה ומטריחה, במיוחד אם אנו עובדים עם תקציב מוגבל.

איזה מוצרי איפור מומלץ לרכוש ואיך אפשר לנהל רכישה חכמה של מוצרי איפור בהתאם לתקציב מוגבל, האם אפשר לחסוך כסף בעלויות מוצרי איפור שלנו?

איפור הפנים שלנו, היינו המייקאפ שלנו הוא החשוב ביותר. העור של הפנים שלנו והעור שבאזור הצוואר הוא אשר מסגיר את הגיל שלנו וראשית אנו צריכות להתמודד איתו. אז אם כבר מוצרי איפור שונים החשוב ביותר להשקיע בו הוא המייקאפ שלנו ושם אנו נהיה מוכנות לשלם יותר, כי מייקאפ יקר עושה עבודה טובה יותר מאשר מייקאפ זול. מייקאפ זול יכול לסתום את נקבוביות העור ולעשות הרבה יותר נזק מאשר טובה לפנים שלנו. לכן בתוך תיק איפור שלנו אנו לא נתפשר על מייקאפ טוב.

כמובן שלפני שאנו מיישמות איפור על הפנים שלנו עלינו למרוח על העור שלנו קרם לחות טוב. קרם לחות מאוד בריא לעור שלנו וכדאי להשקיע כסף על קרם לחות איכותי. מה גם שקרם לחות טוב ומייקאפ איכותי יכולים לחסוך לנו את הכסף של צלליות לעיניים.

ומכאן הלאה מוצרי איפור שיתאימו לנו הן לפי כל אחת וההעדפות שלה. מי שבוחרת לאפר את השפתיים ומי שבוחרת לעשות הרבה עבודה של איפור באזור העיניים. הדבר החשוב ביותר הוא שנדע על עצמנו מהם האזורים היפים יותר של הפנים שלנו וששם נשית את מירב האיפור, וכל יתר האזורים או האיברים של הפנים שלנו צריכים לשרת את המוקד היפה ביותר בו השקענו את מירב האיפור. אי אפשר להתייחס לכל איברי הפנים כמוקדי איפור ובכל אחד מהם לבצע פעולת איפור מאסיבית, עלינו לבחור אחד מהם ולהתרכז בו ולהשית בו את רוב איפור.

איפור טוב יכול לשרת אותנו נאמנה הן בפגישת עסקים חשובה מאוד או במסיבת סיום חגיגית או אפילו סתם ביום יום. זה לא אמור להיות מסובך מידי למצוא את איפור המתאים ביותר לנו, כזה שלא מצריך מאיתנו עבודה רבה מידי וטרחנית מידי בוקר, אלא כזה שאנו משיתות על הפנים שלנו בקלות ובשביל לגלות את צורת איפור הטובה ביותר לנו שווה להשקיע כמה פעמים בכל מיני ניסיונות עד אשר נמצא את דרך איפור הטובה ביותר לנו. 

איפור צריך להיות פשוט וקל, כזה שאנו עושות בתוך עשרים דקות מקסימום, וזה אולי נשמע הרבה אבל בעצם זה מעט. כזה שלא מסבך אותנו כזה שתמיד מתאים לכל אירוע ולכל מאורע וגם ליומיום. 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016