banner

יצירת קשר
איפור

איפור עיניים רשמי יכול לאפשר לך להיראות נוצצת בצורה הנכונה לכל סיטואציה. בין אם את הולכת לסגור את עסקת חייך ובין אם זה סתם ערב בילוי עם חבר

אדוה
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית איפור

 איפור עיניים רשמי יכול לאפשר לך להיראות נוצצת בצורה הנכונה לכל סיטואציה. בין אם את הולכת לסגור את עסקת חייך ובין אם זה סתם ערב בילוי עם חברות בפאב השכונתי.

על מנת להיראות נוצצת עלייך לדעת כיצד ליישם את האיפור על פנייך בצורה נכונה, בשביל להשיג את התוצאה הסופית הרצויה.

ללמוד כיצד ליישם איפור על הפנים שלך לא צריך להיות תהליך קשה במיוחד, הנה למשל כמה עצות מפתח בשביל להפוך את תמונת המחזור שלך, או את תמונות החתונה שלך למאוד יפות באמצעות איפור פשוט.

הדבר הראשון שמומלץ לעשות הוא לבחור איזו דמות שבעיניך נראית טוב, עושה שימוש נכון באיפור ואותה נרצה לחקות וזאת נעשה באמצעות איפור.

קשה לייצר רעיונות איפור עיניים לבד, אלא אם אנו בעלי חוש יצירתי וכישרון טבעי כמו שיש לאותה אחת שעוסקת באיפור בצורה מקצועית. אבל כיוון שאנו, לפחות כותבת מאמר זה וסביר להניח שגם קוראותיה, אין לנו הכישרון הטבעי ולא קל יהיה לנו לבוא עם רעיונות איפור עיניים משל עצמנו, למזלנו, ישנם הרבה דוגמניות ושחקניות מקצועיות שאנו יכולות לחקות את האופן שבו הן מיישמות איפור בעיניים שלהן.

כן כן, אומנם בראשית המאמר היה נשמע כאילו אני עומדת לתת טיפים מחוכמים לאיפור עיניים, ובעצם אני אומרת לכן לכו וחקו אחרות. זה אולי לא נשמע הכי מתוחכם בעולם אבל זה פשוט ונוח ועובד. אז את מי נחקה ואיך נדע את מי לבחור במודל לחיקוי עבור איפור העיניים שלנו?

כדאי שנבחר מישהי שגוון העור שלה וצבע השיער שלה קרוב לזה שלנו. כך נדע שהתאמת הצבעים תעבוד לטובתנו. שווה לפעמים לבדוק גם באיזה מוצרי איפור משתמשת אותה דוגמנית. לא אחת נוכל למצוא מידע זה במגזינים השונים והיום בעידן של אינטרנט וגוגל אנו יכולות בקלות לבצע חיפוש וברוב המקרים גם נאתר את המידע המדובר.

אחת מהטעויות הנפוצות של נשים עם איפור, הוא הניסיון שלהן להתמקד בכל אחד מאיברי הפנים ובאמצעות איפור להבליט כל אזור כזה בפני עצמו. אין טעם לעשות כן, זה רק מכביד ובמקום להוסיף חן ברוב המקרים זה רק גורע. עדיף להתרכז באזור אחד של הפנים ושם לבצע את מירב העבודה עם האיפור. לאחר מכן אפשר להשית איפור בצורה עדינה יותר בשאר אזורי הפנים ובעצם על ידי כך אנו מבליטות את האזור שבחרנו להבליט בצורה טובה יותר. כמובן שעדיף שהאזור שנבחר יהיה אחד מן האיברים היותר יפים שלנו, למשל שפתיים או עיניים וכן הלאה. נסי לחשוב על איזה מן איברי הפנים שלך את מקבלת מחמאות ודעי שאת האיפור תרצי לעשות בעיקר שם.

זהו, בעידן של האינטרנט אין צורך להתאמץ יותר מידי, ובואו נודה, אם אין לנו שאיפות של קוסמטיקאית או מאפשרת מקצועית גם אין סיבה שננסה לפתח לעצמנו כזו מיומנות גדולה עם איפור. אם אפשר לחקות את המקצועניות למה שלא נעשה כן? הרי ממילא הן מכתיבות לנו איך להתלבש וכמה לשקול.  
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016