banner

יצירת קשר
מאמר בנושא מוצרי איפור

מוצרי איפור שונים נועדו לספק לנו, הנשים, מספר מאוד רחב של צרכים. בראש ובראשונה אנו עושות שימוש במוצרי איפור כדי להרגיש יפות יותר. אנחנו אומ

בן
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית מוצרי איפור

 מוצרי איפור שונים נועדו לספק לנו, הנשים, מספר מאוד רחב של צרכים. בראש ובראשונה אנו עושות שימוש במוצרי איפור כדי להרגיש יפות יותר. אנחנו אומרות שלמשוך פנינו במגוון מוצרי איפור גורם לנו להרגיש יותר טוב עם עצמנו, וזה נכון, אבל רק בגלל התגובות שאנחנו מצפות להשיג למראה המטופח שלנו, לעומת התגובות שאנו מצפות שנקבל ללא שימוש במוצרי איפור.

מוצרי איפור גורמים לנו להרגיש יותר נשיות. ובעולם שנשלט עדיין על ידי גברים ואסתטיקה גברית היא הנפוצה (חליפות, שיער משוך לאחור שמסתיר את השיער הארוך והגולש, תיקי מסמכים לעומת תיקי יד), צריך שיהיה לחיינו איזשהו פן שיוציא החוצה את מי שאנחנו כנקבות, ולחלל הזה נכנסים מוצרי איפור.

פרט לרצון להיראות יפות יותר, מושכות יותר ונשיות יותר, למוצרי איפור משמעות גם בהסתרת פגמים. מן הסתם גם מוצרי איפור שמסתירים פגמים, בעצם גורמים לנו להיראות יפות יותר, אבל המטרה העיקרית של מוצרי איפור כאלו היא פשוט לתת לנו להרגיש בנוח בסביבה, למרות עור בעייתי, כתמי שמש או כל דבר אחר. מוצרי איפור אלה בדרך כלל מהווים בסיס שעליו מורחים מוצרי איפור לשם ייפוי, קודם מסתירים, אחר כך משפרים את המראה.

מוצרי איפור הם פריטים שיש בכל בית נשי, ובגלל הכמות הענקית של מוצרי איפור שנצרכת בעולם, ישנם סוגים כל כך רבים ותמיד יש פיתוחים חדשים בתחום. אם אין איזושהי הבנה במוצרי איפור, אפשר להיאבד בהיצע הרחב, ולכן, למתאפרת המתחילה, מומלץ לעשות מחקר קצר ולבדוק מה יתאים לה וימלא אחר צרכיה, אלה שהדגמתי לעיל (נשיות, יופי והסתרת פגמים) או כל דבר אחר שעבורו היא מעוניינת לרכוש מוצרי איפור, לשאול את המוכרות בחנויות ולעצב איזושהי הבנה בתחום לפני שהיא זורקת על עצמה מוצרים שאולי לא עושים איתה חסד ואינם אופטימאליים עבורה ועבור העור שלה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016