banner

יצירת קשר
מאמר בנושא איפור כלה

כל כלה רוצה להראות הכי טוב שאפשר ביום חתונתה. כלה רוצה להרגיש ולהראות נפלא ביום מיוחד זה. כדי לשוות לכלה מראה זוהר ומיוחד ביום החתונה מושקע

כלה
פורסם: 6/5/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית איפור כלה

 כל כלה רוצה להראות הכי טוב שאפשר ביום חתונתה. כלה רוצה להרגיש ולהראות נפלא ביום מיוחד זה. כדי לשוות לכלה מראה זוהר ומיוחד ביום החתונה מושקע זמן ומאמץ בכל הנוגע למראה החיצוני, כלומר שמלה, נעלים מתאימות וכמובן איפור כלה. איפור כלה מהווה חלק חשוב ומשמעותי מההכנות לחתונה בין אם האירוע הוא אירוע רב משתתפים או מצומצם. וזאת משום שכל כלה רוצה להראות מושלם ביום החתונה.

יש כלות שבוחרות להתאפר לבד ביום החתונה. אבל כלות רבות אחרות בוחרות שלא להשאיר את כל תחום איפור כלה בידיים לא מקצועיות. לא כל הנשים משקיעות באיפור בחיי היומיום שלהן. יש כאלה שבוחרות לא להתאפר בכלל ואחרות שאיפור בשבילן הוא דבר שבשגרה. אבל חתונה הוא לא אירוע יומיומי וכדאי לעשות את המאמץ ולעשות איפור כלה מקצועי ביום החתונה. למאפרות מקצועיות, וכמובן גם מאפרים, בתחום איפור כלה יש הרבה ניסיון והן מכירות מגוון סגנונות איפור ויכולות להתאים לכלה את סגנון האיפור שמדגיש את היופי האישי והיתרונות של כל כלה וכלה. הן גם מכירות מגוון מוצרים ויש להן גישה למוצרים שלא נמכרים בחנויות והן יכולות להתאים לכלה את אותו בסיס איפור שיחזיק מעמד מרגע האיפור, דרך צילומי החתונה, הנשיקות, החופה ועד סוף הערב המרגש.

מאפרת טובה יכולה לשמש כיועצת ותאפשר לכלה לנסות סגנונות איפור שונים לפני האירוע כדי לראות איזה איפור כלה מחמיא לה ביותר ומאיזה סגנון איפור כלה היא מרוצה ביותר. חשוב שהכלה תהייה מרוצה מהאיפור ותרגיש איתו בנוח מצד אחד ומצד שני תרגיש זוהרת ויפה. מפגש כדי לנסות איפור כלה רצוי לקבוע מספר שבועות לפני החתונה כדי שביום החתונה תגיע המאפרת לאפר את הכלה לפי איפור כלה שנקבע ביניהן מראש. החתונה היא אירוע מרגש ומלחיץ ואין צורך להוסיף לחץ והתרגשות על ידי חוסר וודאות וחוסר ידיעה איך תראה הכלה ואיזה איפור כלה המאפרת תבחר לעשות ממש לפני האירוע. כשאיפור כלה נתון בידי מקצוען ולא בידי הכלה עצמה גם זה יכול להפחית מהמתח של הכלה לקראת האירוע. יש כלות שנעזרות בחברות לא מקצועיות כדי לעשות איפור כלה אבל אין ספק שכדי להשיג תוצאה טובה של איפור כלה כדאי לשכור את שירותיה של מאפרת מקצועית.

איפור כלה שנעשה על ידי מאפרת מקצועית גם חוסך לכלה את הלחץ של אנשי מכירות בחנויות הקוסמטיקה. כל איש או אשת מכירות מנסה למכור את המוצרים של החברה אותה הוא מקדם. מאפרת מקצועית משתמשת במוצרים של מגוון חברות. כמו כן למאפרת מקצועית חשוב שהכלה תהיה מרוצה ותמליץ עליה גם לחברותיה. כלה שמשתמשת במאפרת מקצועית יכולה להיעזר בה לא רק לשם איפור כלה אלא גם לאפר את אם הכלה ואם החתן וכן בנות משפחה אחרות ואפילו שושבינות.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016