banner

יצירת קשר
איפור מקצועי

ל

פני
פורסם: 6/5/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית איפור מקצועי

 

לפני שאתם חושבים לעסוק באיפור מקצועי בצורה רצינית מאוד כדאי מאוד לעסות קצת בדיקות מסביב לראות שיש בכלל טעם לעסוק באיפור מקצועי או שמה באזור שלנו אין בכלל מקום לעסקנים חדשים בתחום של איפור מקצועי. כמה תחרות יש בתחום איפור מקצועי, האם אנחנו רואים את עצמנו נוסעים למקומות מרוחקים עם הלקוחות שלנו בהתאם לצורך והאם בכלל יש לנו גישה לכל התחום הזה של איפור מקצועי.

 
מאוד חשוב גם להבין את המחירים שמשלמים היום על איפור מקצועי. זה כבר לא מה שהיה פעם , שהרי פעם מאפרים מקצועיים היום כמה בודדים ובטח שלא ישבו בפריפריה אלא בערי המרכז וגם היו למאוד נחשבים ויוקרתיים. היום המצב שונה ויש המון אנשים שעוסקים בצורה די רצינית באיפור מקצועי ובהתאם גם המחירים הם כבר לא אותם מחירים נוצצים אשר היו נהוגים בימי עבר.
 
לפני שנכנסים לעסוק בתחום שכזה, כמו תחום איפור מקצועי חייבים להבין את כל אלו כי השוק הוא לא שוק רגיל. האם אנחנו מתכוונים לעסוק באיפור מקצועי של כלות ואנו נעבוד עם כל מיני סלוני כלות וכדומה ?האם אנחנו בכלל רוצים לכוון לכיוון של תעשיית קולנוע ותיאטרון ולעסוק בסוג כזה של איפור מקצועי? האפשרויות הן לא מעטות, אם כי גם לא רבות. אבל בכל מקרה זה יהיה בלתי אחראי להתחיל ללמוד תחום מאוד מאוד גדול ורחב כמו איפור מקצועי מבלי לדעת לאן פנינו מועדות.
 
כל תחום הוא תחום בפני עצמו ועולם שלם בפני עצמו, אנו לא מחדשים כאן כלום עם איפור מקצועי וכל האמור לעיל נכון לגבי כל תחום, אבל באיפור מקצועי, כיוון שמדובר בתחום מיוחדת שהזדמנויות העבודה בו הן כלל לא מובנות מאליהן וכלל אינם פשוטות, אזי שצריך להשקיע מחשבה. הנטייה של אנשים היום בעיקר נשים, היא שכל מי שיודעת דרכה עם כלי האיפור ויש לה מעט חוש וחיבה לאסטטיקה – ובעצם למי לא – אלו מוצאות עצמן לא מעט מקלות ראש ובוחרת בתחום של איפור מקצועי מבלי לתת את הדעת באמת, בהנחה שמדובר בדבר מאוד פשוט. אבל בעצם לא כך היא ואיפור מקצועי זה סוג של אומנות מאוד מיוחדת שדורשת לא מעט כישרון אם אנו רוצים להיות באמת מוצלחים בזה. כלומר, זה שאנו יודעים לאפר את עצמנו ואולי גם את החברה שלנו בבית זה עדיין לא הופך אותנו למומחים בתחום. ועל כן מחקר רציני בטרם מחליטים החלטות יכול ממש להאיר בפנינו את התחום כולו ולגלות לנו כמה דברים שלא ידענו על איפור מקצועי, ואפשר אולי, שאנו נרצה שוב לשקול את ההחלטה המאוד עקרונית הזו, החלטה מאוד חשובה בסופו של דבר, ואולי נחליט שאנו לא רוצים לעסוק בכזו רצינות רבה בתחום הזה של איפור מקצועי.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016