banner

יצירת קשר
איפור כלות לפני החתונה

איפור כלות הוא אחד החשובים והמורכבים מבין תחומי האיפור הקיימים כיום בשוק. יום החתונה הוא יום חג מיוחד עבור כלות השמחה ומשפחותיהן. התמונות

לחי
פורסם: 6/5/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית איפור כלות

  איפור כלות הוא אחד החשובים והמורכבים מבין תחומי האיפור הקיימים כיום בשוק. יום החתונה הוא יום חג מיוחד עבור כלות השמחה ומשפחותיהן. התמונות מיום זה ילוו את הכלה משפחתה וחבריה לאורך שנים רבות, גם כאשר זיכרון החתונה אמיתי יהפוך למעומעם.
איפור כלות ביום החתונה הוא משימה שרבות מן הכלות מעדיפות להשקיע בה ממיטב כספן ולסקור איש מקצוע בתחום האיפור או בתחום איפור הכלות בפרט. אולם גם במידה והכלה בחרה לדאוג לאיפור בכוחות עצמה יש לשאר כי היא תשקיע רבות במוצרים הנלווים ובתכנון האיפור הנכון ביותר עבורה. בכל אחד מהמקרים, בין אם בוחרים באיפור כלות מקצועי ובין אם עושים האיפור באופן עצמאי, חשוב לזכור את חשיבות התוצאה המוצלחת ביום החתונה ולשם כך יש לעשות את כל ההכנות הנדרשות.
ישנן סגנונות רבים אפשריים בתחום של איפור כלות, ישנו הבדל משמעותי בין נשים שמעדיפות איפור קל כמעט מינימאלי, הדורש התעסקות מזערית בטיפוח עור הפנים ובשימוש מועט במוצרי טיפוח לפנים, לבין נשים האוהבות איפור מאסיבי ורב יותר. איפור כלות מאסיבי יותר דורש לרוב הכנה מוקדמת מראש ותכנון מספר שלבים מקדימים לפני יום החתונה. 
במקרה זה יש לציין כי איפור כלות הוא עיסוק בודד מיני רבים שיש לכלה ערב חתונתה. תכנון האירוע, דאגה לאולם לאורחים ולקייטרינג עלולים גם הם לדרוש זמן רב מן הכלה. לכן יש לדאוג שנושא האיפור גם עם מדובר באיפור קל, אך במיוחד כאשר מדובר באיפור כבד יותר, יקבל את מנת תשומת הלב וההתייחסות המגיעים לו. יש לזכור שבמידה שערב החתונה הינו מרגש ומלחיץ לרבות מהנשים, לכן כל אירוע חריג, במיוחד כזה הקשור למראה הכלה, עשוי לגרום לאכזבה רבה.
איפור כלות מקצועי הוא אופציה נוחה ולעיתם אף לא יקרה כדי להסיר דאגה מיותרת מצד חתני השמחה. חשבון ההוצאות אמנם גדל, אך התמורה מתקבלת בכך שהכלה אינה צריכה לדאוג גם לאיפור בנוסף לדאגות הרבות שכבר יש לה. 
גם כאשר פונים לאיש מקצוע בתחום איפור הכלות, יש להקפיד על מספר שלבים. ראשית עדיף שלא לפנות אל בעל המקצוע סמוך למועד החתונה, שכן איפור כלות הוא תחום מבוקש וייתכן שאיש המקצוע שנבחר כלל לא יהיה פנוי. לאחרת מכן יש לזכור כי איפור כלות הוא תחום שחייב לשלב את אמנות האיפור ביחס ללבוש הכלה. לכן על מנת להשלים איפור כלות נכון ומקצועי יש לבחון את המראה הכולל של הכלה יחד עם השמלה שבחרה. לבסוף חשבו לוודא ערב החתונה, אינו הערב הראשון בו עונדת הכלה את האיפור. יש לבצע חזרה גם בנושא האיפור ולראות שהאופן בו נעשה האיפור מוצלח ונושא חן בעייני הכלה. 
איפור כלות הוא תחום שנשים רבות יכולות להפיק ממנו תועלת רבה במהלך ההכנות לחתונה. 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016