banner

יצירת קשר
איפור כלות

א

אדוה
פורסם: 6/5/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית איפור כלות

 

איפור כלות הוא תחום מיוחד בסקאלת האיפור. כלה מגיעה ליום חתונתה היום החשוב בחייה כאשר ההכנות ליום החתונה מתחילות מספר חודשים או במקרים מסוימים אף שנה לפני. החתונה הוא האירוע החשוב ביותר לכלה בימי חייה ולכן חשוב לכל אישה לדאוג שהיום הזה יהיה מושלם החל משמלת הכלה המעוצבת ביד אומן, וכן האוכל לחתונה מחירי המנות סוג המנות המחירים, זיקוקים לאירוע, שושבינות וכן החתן כמובן, עוד נושא חשוב הוא ההזמנות וכמובן המראה החיצוני של הכלה. לא סתם אומרים שהכלה אמורה להיראות הכי נאה בערב חתונתה ואסור לאף אחת להאפיל עליה ולכן לפי אמונה טפלה זו וכן לפי מאוויי וחלומות הילדות של הכלה שחלמה על רגע חתונתה שנים רבות, רגע החופה והחתונה אמור להיות מושלם. אם כבר אנחנו מדברים על מושלמות הרי שמושלמות מתבטאת בתחום איפור כלות, בתחום איפור כלות חשוב שהכלה תהיה מאופרת כמו שצריך, אין מקום לטעויות בתחום איפור כלות במיוחד בערב החתונה ואין מקום לניחושים בתחום איפור כלות או לספקולציות או ניסויים בתחום איפור כלות, הכל חייב להיות מושלם עד הגרגיר האחרון.

 

איפור כלות מייצג את המושלמות שבאיפור. איפור כלות מייצג את רגע האמת של המאפרת או מכון הקוסמטיקה כאשר הכלה אמורה להגיע לחופה עם איפור כלות וסלון הכלות או מכון הקוסמטיקה מהמר כאן על היוקרה שלו בעניין ופספוס או הזנחה יכולה לעלות לו ביוקר מבחינת יחסי הציבור שלו באולם כאשר הכלה מייצגת את המאפרת של איפור כלות שטיפלה בה ועושה לה פרסומת רבה כמובן פרסומת לטובה או לרעה תלוי באיכות העבודה שבוצעה שם בתחום איפור כלות.

 

איפור כלות הוא תחום לא פשוט שם באמת נדרשת יד מקצועית ושילוב מובנה של חומרים לא סתם מריחת מייק אפ ושפתון זול. הכל שם נעשה מחומרים איכותיים ויקרים להחריד, חומרים שיכולים להיות עמידים לכל אורך ערב החתונה הארוך והמייגע, ערב שיכול לעשות שמות באיפור במיוחד באקלים לח וחם כמו האקלים בארץ. איפור כלות כולל את מוצרי האיפור הנחשבים התחום וכולל דוגמאות של קטלוג מצולם כאשר הכלה מוזמנת על פי רוב לבחור על פי הקטלוג את סוג האיפור המסוים אותו היא רוצה ועליו היא חולמת ואילו הקוסמטיקאית או בעלת סלון הכלות או לעיתים מאפרת פרטית עצמאית עם ערכת איפור ניידת מגשימה לה את משאלותיה. איפור כלות הוא תחום שדורש מקצועיות ובכלל איפור כלות הוא תחום שדורש ידיים מיומנות המבצעות את המלאכה כמו סתת של אבן שיש עם דיוק של חוט השערה, בקיצור עבודה טובה, יעילה ומדויקת ביותר. איפור כלות הוא מרכזי וחשוב ולכן חייב להיות מדויק.

 

חשוב מאוד לעשות שימוש מושכל במאפרת מקצועית לעילא רצוי מאפרת שתהיה גם בוגרת של קורס לאיפור מתקדם. בנוסף רצוי שבין שלל תאריה היא תהיה מומחית אך ורק לתחומי איפור כלות וכן תסרוקות לכלות ולאירועים. לגבי מעצב השיער תחום שהוא גם ענף מיוחד שחיוני לכלה ביום חתונתה אנו ממליצים על מעצב שיער מקצועי בעל ותק רב וניסיון ארוך ביותר. מעצב שיער שמקפיד כמובן להתעדכן בכל התערוכות החשובות ביותר והעדכניות של עיצוב השיער בארץ ובחוץ לארץ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016