banner

יצירת קשר
מאפרת ומקצועיות

מאפרת היא בדרך כלל אשת מקצוע שרכשה את השכלתה בבתי ספר לאיפור. מקצוע המאפרת כמו בכל מקצוע דורש הכשרה ומקצועיות רבה וכן דיוק וגימור מושלם.מאפ

דנה
פורסם: 6/5/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית מאפרת

 מאפרת היא בדרך כלל אשת מקצוע שרכשה את השכלתה בבתי ספר לאיפור. מקצוע המאפרת כמו בכל מקצוע דורש הכשרה ומקצועיות רבה וכן דיוק וגימור מושלם.מאפרת היא מילה נרדפת לקוסמטיקאית. בתחום האיפור מאפרת עוסקת כיום בתחום של איפור על סוגיו השונים. מאפרת היא בעלת מקצוע נרכש ובעלת ניסיון מול עבודה על תכשירים שונים אל מול פנים שונות. מקצוע מאפרת הוא מקצוע נכבד כיום בקרב נשים ובעל יוקרתיות מסוימת, שוק האיפור מגלגל כיום מיליוני שקלים בשנה רק בארץ ובחו"ל מיליארדים, לכל מאפרת יש את מוצרי האיפור האיכותיים שעימם היא עובדת אם מיתוך נוחות או אם מתוך זה שהמוצרים עימם היא עובדת הם איכותיים ביותר.

 

מאפרת עובדת כיום מתוך מכון לקוסמטיקה אולם לא בהכרח יש מאפרות רבות במיוחד במגזר המיעוטים אצל הערבים או הדרוזים או אף בחברה החרדית שם נוכל למצוא מאפרות מוכשרות ביותר שעובדות מהבית. מסתבר שבמאה העשרים ואחת כדי להיות מאפרת טובה לא צריך לשכור משרד במגדלי אקירוב מספיק גם לעבוד מהבית והעיקר באמת העיקר הוא להיות מקצועית לעילא עם תעודות. מאפרת מגיעה תמיד לכל מקום עם סט כלי האיפור הקבוע שלה. לכל מאפרת יש מבחר כלי איפור שהם כמו הקמע שלה שאותם היא נושאת לכל מקום. לכל מקום אליו היא מגיעה אתה רואה אותה עם כלי האיפור הקבועים שלה כמו: מסקרה, שפתון, קונסילר, מייק אפ, מברשות למיניהם ופודרה ועוד דברים. מאפרת מקצועית יכולה לרכוש לה שם חם בתעשייה תוך כדי פרסום עצמי בכדי לבסס לה קשר עם מגזר מסוים. ציבור הנשים היום הוא דעתן ביותר ומבין מראש מה שהוא רוצה וניגש לקוסמטיקאית עם דוגמאות מהעיתונים או מהאינטרנט. נשים רבות מגלות בקיאות בשיטות האיפור השונות דבר המעיד על הבנה רבה בתחום והערכה רבה לאשת המקצוע שהיא במקרה שלנו מאפרת.

 

חשוב לאבחן את מגזר השוק אליו פונה המאפרת. למשל במגזר החרדי המאפרת תעשה שימוש בחומרים עדינים לאיפור ולא בסגנון שיקי, האיפור יכול להיראות איפור כבד יותר מאיפור רגיל אולם בגלל שאצל האישה החרדית הפנים הם הדבר הגלוי היחיד על גופה הרי שהאיפור מותאם לביגוד ולאו דווקא לצבע העור שלה. חשוב לכל מאפרת כיום לבנות לעצמה חוג לקוחות אפילו מפה לאוזן אצל נשים רבות השמועה עוברת מפה לאוזן ומאפרת מוכשרת לא תישאר לאורך זמן עם מספר לקוחות בודד במיוחד אם היא מיתגה את עצמה ושיווקה את עצמה בצורה טובה על ידי איכות עבודתה והיחס האישי שלה לקליינטיות שלה, מיתוג שנוגע ישירות למיתוג בקרב קהל הלקוחות שלה.

 

לגבי החומרים בהם עושה שימוש כל מאפרת חשוב ביותר שכל מאפרת תעשה שימוש במוצרי איפור איכותיים ביותר ותעשה בדיקה לגבי טיב ואיכות המוצרים עימם היא עושה שימוש מוצרים אותם רכשה מיבואן או מהיצרן ישירות. חשוב שלמוצרים שבהם היא עושה שימוש יומיומי יהיה תו תקן של איכות שמוטבע על המוצר ושהוא יהיה מאושר לשימוש ללא תופעות לוואי לעור.

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016