banner

יצירת קשר
מאמר בנושא מאפרת

לא מעטות מאיתנו לוקחות את ענייני האיפור שלנו לשלב הבא. כלומר, רובנו יודעות להיות מאפרת של עצמנו, ולאפר את עצמנו באיפור הבסיסי שאנו צריכות ב

גיא
פורסם: 6/5/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית מאפרת

 לא מעטות מאיתנו לוקחות את ענייני האיפור שלנו לשלב הבא. כלומר, רובנו יודעות להיות מאפרת של עצמנו, ולאפר את עצמנו באיפור הבסיסי שאנו צריכות ביומיום. חלקנו יודעות גם להיות מאפרת מקצועית כשאנו צריכות לצאת לאיזה אירוע חגיגי, אבל האמת היא שלא כולנו ממש יצירתיות ושולטות היטב גם בידיים שלנו בשביל להיות מאפרת מקצועית אבל תמיד בנמצא איזו חברה שגם אוהבת לאפר ומסכימה להיות מאפרת שלנו במועד החגיגי.

אז באמת זה כמו שהחבר לנו יודע או שאינו יודע לתקן בעצמו את הרכב שלו או אפילו סתם להחליף או לתלות מדף, כך לא כל אחת מאיתנו יודעת לאפר את עצמה לאירוע חגיגי כאותה מאפרת מקצועית שעושה את זה כל הזמן ובצורה מקצועית.

אז מה הופך אחת למאפרת חובבנית לעומת מאפרת מקצועית. כנראה שכמה דברים. ראשית מאפרת צריכה שתהיינה לה ידיים טובות, כלומר ברמה הטכנית שתדע כיצד למרוח את האיפור בצורה מקצועית. 
אבל ברור שלא בכך מסתכמות היכולות של מאפרת מקצועית. זו גם חייבת להיות אחת שאוהבת את התחום אהבה גדולה והיתה עוסקת בו גם אם זו לא היתה הפרנסה שלה. מאפרת מקצועית היא כזו שרואה פנים במהלך היום ומיד עולה בה ביקורת בנוגע לאיפור שאותה אחת עשתה לעצמה. מאפרת מקצועית היא אחרת שיודעת לראות פנים מסוימות ולדעת איזה סוג של איפור יתאים הכי הרבה לזו. מה אפשר לעשות בשביל לתקן קווים לא טובים בפרצוף באמצעות איפור וכן הלאה איזה גוון יתאים לאיזה גוון ובעצם מאפרת יודעת מיד לראות איזה סוג של עבודת איפור מתאימה לאותה בחורה שצריכה את האיפור, וכמו גם לדעת איזה איפור מתאים לאיזה אירוע. כך מאפרת מקצועית צריכה בעצם לשלוט בכל אלו וזאת על מנת להעניק איפור בצורה מקצועית ללקוחה שלה.

אז איך זה קורה שמאפרת חובבנית הופכת להיות מאפרת מקצועית. והאם כל מאפרת מקצועית היא כזו שעוברת הכשרה והדרכה כיצד להשית איפור בצורה הכי נכונה? אז לא. בשוק יש הרבה מאפרות מעולות ומקצועיות לחלוטין שלא עברו שום הכשרה מיוחדת. היום בעידן של היום כשהכול הופך לפרסומת והכל רוצים ללמוד בצורה מסודרת ויש דיפלומה בכל תחום, אפילו אם במסורת של תחום זה מעולם לא היו לימודים מסודרים, כמו לימודי ברמן למשל, כך גם למי שרוצה להיות מאפרת מקצועית יש היום כל מיני מסלולי לימוד ששם לומדים את כל מה שצריך ללמוד בשביל להיות מאפרת מקצועית.

אז אפ את רוצה להיות מאפרת מקצועית או אפילו סתם להתמקצע בתחום גם אם אין אנו רוצות לעסוק בתחום זה בשביל הפרנסה הרגילה שלנו, אבל אם באמת אנו רוצות להיות מאפרת מקצועית וללמוד את כל רזי מקצוע האיפור, ויש רזים במקצוע זה, אז היום אפשר לעשות קורס ולעבור הכשרה וגם לקבל דיפלומה ולהיות מאפרת חובבנית שהפכה להיות מאפרת מקצועית. 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016