banner

יצירת קשר
נשירת שיער

'

למי
פורסם: 6/5/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית נשירת שיער

 

"השיער שלי קשה, פחות מבריק ונעשה דליל מיום ליום. עוברת עלי נשירת שיער ואני רק בת 19. האם יש מישהו שיכול לעזור לי ולהמליץ לי מה אפשר לעשות בשביל למנוע את נשירת השיער אול לפחות להאט את הקצב שלה? "
 
 
שאלה שכזו שאלה גולשת באתר שאלות ותשובות. וזה באמת מצחיק לראות כמה אנו נתקלים בבעיה זו של נשירת שיער וכמה אין לנו מושג מהם הסיבות לנשירת שיער ומה אפשר לעשות נגד נשירת שיער.
 
אותה גברת נחמדה שהשיער שלה החל לנשור קיבלה כל מיני תשובות שאמורת לעזור לה עם בעיית נשירת שיער שלה, להלן כמה מהתשובות היותר מעניינות.
 
גולש אחד אמר לה שהאחראי על נשירת שיער הוא בעצם השמפו שלה והמליץ לה, שאם בכוונתה לטפל בבעיית נשירת שיער שלה, עליה להפסיק להשתמש בשמפו. במקום זה הוא המליץ לה לנקות את השיער אחת לחודש בעזרת לימון. נשמע לא רע.
 
אחר כרך את הבעיה של נשירת שיער עם בריאות הגוף הכללי. לפי מיטב ידיעתו, בריאות השיער יכולה להעיד על בריאות כללית של הגוף, וכמובן שנשירת שיער אינה מבשרת טובות. הוא המליץ לה לטפל בבריאות הגוף שלה בטרם תתחיל להתעסק עם בעיית נשירת שיער שלה שאולי בעצם, תעבור מעצמה ברגע שהגוף יזכה לתזונה הנכונה שלו ולכלל הויטמינים להם הוא זקוק. גולש זה גם המליץ לה לעסות את הקרקפת שלה עם שמן הוא לא כתב איזה שמן והוא גם לא כתב איך זה בדיוק ישפר את בעיית נשירת שיער שלה.
 
אחרים המליצו על טיפולים שונים של שמנים ושל כל מיני תכשירי רחצה ושמפו מיוחדים שאמורים לסייע לאנשים שמתמודדים עם בעיה של נשירת שיער. בעיית נשירת שיער תוקפת אותנו בדרך כלל בזמנים מפתיעים והצרה היא שלפעמים נשירת שיער יכולה להתחיל בגיל מאוד צעיר, הן אצל גברים והן אצל נשים ואףך אחד אינו חסין מפני נשירת שיער. אז מה נעשה עם זה ואיך נטפל בזה ואיך נעצור את זה ?באמת שהתשובה היא מאוד מורכבת. חלקנו חווים נשירת שיער כחלק מהירושלה של ההורים שלנו וחלק סובלים מנשירת שיער כתוצאה מתזונה לקויה או הימצאות בסביבה מסוימת שיש בה בשביל להזיק לחוסן השיער שלנו ולגרום לנשירת שיער. אין פתרונות פלא וודאי שלא מדובר באיזו בעיה עלומה שתרופת סבתא יכולה לפתור. מדובר בבעיה מורכבת ואם אנו חווים נשירת שיער ורוצים לעצור אותה או להשהות אותה, עלינו להגיע לקליניקות השונות שמתעסקות עם נשירת שיער ולאבחן את הבעיה הספציפית שלנו ובהתאם לחפש הטיפול ההולם ביותר עבור בעיית נשירת שיער שלנו.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016