banner

יצירת קשר
השתלות שיער בימינו

השתלות שיער השתלות שיער כיום נעשות בקליניקות הנבחרות לאנשים הסובלים משיער דליל או מבעיית התקרחות קשה ביותר. השיער הוא מרכז עולמנו אצל ה

פורסם: 7/3/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית השתלות שיער

 השתלות שיער

 

השתלות שיער כיום נעשות בקליניקות הנבחרות לאנשים הסובלים משיער דליל או מבעיית התקרחות קשה ביותר. השיער הוא מרכז עולמנו אצל הגבר הוא מסמל צעירות ואצל האישה חיוניות ובריאות. השתלות השיער נעשות כיום בטכניקות רבות אצל הקליניקות הנבחרות. יש מספר סוגים להשתלות השיער כאשר הקרחות הם על כל הראש כאן מתבצעת השתלה כוללת אולם כאשר הקרחת מתחילה בצעדיים או בפדחת שם לוקח הרופא מספר חומרים ובאמצעות מה שנקרא גן גדילה הוא מזריק קלות את החומר שמשמש למעשה כזרז למקום הנגוע וגורם לצמיחה מחדש של השיער. חשוב לגרום לכך שהשיער יצמח לכיוונים הטיבעיים שלו ולא ליצור מה שקרוי בשפה עממית יער סבוך ולכן חשובים כאן ואולי אף קריטיים אנשי המקצוע בתחום שהם יודעים לבצע את העבודה ביד אומן ללא תקלות.

 

כיום השתלות השיער נעשות בטכניקות שונות, כל רופא נכנס לתחום עם שיטה משלו כאשר המטופל מקבל את התוצאה שהיא חזרה למצב הקודם. אולם לא תמיד השיטות מוכיחות את עצמם ולכן חשוב לגשת תמיד לקליניקה מוכרת ומוסמכת מטעם משרד הבריאות לביצוע העניין. השתלות שיער היא תהליך כירורגי לא פשוט שדורש מיומנות מקצועית ותעודה ביד.

 

ואם כבר אנחנו מדברים על נושא השיער. השיער כיום הוא מרכז עולמה של האיש או אישה, הכל מתחיל ונגמר בטיפוח השיער. כאשר אנחנו רוצות לטפח את השיער אנחנו הולכות למעצב השיער ואם אנחנו רוצות השתלות שיער אנחנו הולכות לקליניקה. אולם שיער דליל בדרך להתקרחות הוא סיבה טובה לעשות הלחמות שיער בגיל מתקדם. כהיום שלא כבעבר מעצב השיער איננו עוסק רק בתספורות או פנים אלא גם בתחומים מודרניים כמו הלחמת שיער, החלקת שיער והשתלת שיער.

 

תחום דומה הוא הלחמות שיער דורשות כיום מיומנות בלתי רגילה וניסיון שנרכש בדרך כלל בבתי הספר הגדולים בארץ לספרות. בתי הספר לספרות מקנים כיום למעצב השיער מקצועיות רבה בתחום ומיומנות. הכל צריך להיות במקום בהשתלת שיער החל מבניית הבסיס להשתלת השיער כאשר נבחרים קצוות מסויימים משיער הקליינטית, קצוות קטנים שמופרדים בצורה מוקפדת משאר השיער ואת אותם קצוות לוקח מעצב השיער ומפריד אותם בעדינות משאר השיער, את הקצוות הוא מכין ואוסף באמצעות וו שמאגד אותם ביחד וכאן הוא מחל בתהליך ההדבקה.

 

השתלות שיער הם הדרך של הרפואה להתנגד לטבע ולהגיד שאפשר לנצח את הטבע ולהפוך אדם קשיש קרח לאדם עם רעמת שיער ומלא חיוניות. היום בעידן האנטי אייג''''''''ינג הפיתוחים בתחום נגד ההזדקנות נמצאים בתהליך מקדם כאשר הפיתוחים במכוני המחקר מתקדמים לכך בצעדי ענק. קיימים בשוק גם מוצרים טבעיים למניעת נשירה אולם הם יעילים בשלבים התחלתיים של הנשירה ולא לאחר מעשה כאשר הם אינם אפקטיביים כלל וחשוב להיזהר בעניין.

 

לסיכום השתלות שיער נעשות כיום על צעירים בסוף שנות ה- 20 שלהם ונהפכו עד לא מכבר לדבר טבעי ומקובל כחלק מהישגי הרפואה המודרנית.

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016