banner

יצירת קשר
השתלות שיער

השתלות שיער הם מזור גדול מאוד והרבה נחמה לכל גבר או אישה אשר לאט לאט זיהו תהליך של נשירת שיער והתקרחות מהראש שלהם והינם מוטרדים מאוד מן הרע

פורסם: 7/3/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית השתלות שיער

 השתלות שיער הם מזור גדול מאוד והרבה נחמה לכל גבר או אישה אשר לאט לאט זיהו תהליך של נשירת שיער והתקרחות מהראש שלהם והינם מוטרדים מאוד מן הרעה החדשה הזו אשר מאיימת על השיער שלהם כליל ובסופו של דבר על המראה שלהם באופן כללי.

כל כך מטריד, שאלו, טרם עידן השתלות שיער, היו מוכנים לעשות בערך הכל בשביל למצוא מזור לנשירת השיער. אלו היו מוכנים לנסות כל מיני משחות חדשניות אשר היו משווקות בפראות כפיתרון הקסם הסופי לבעיית נשירת השיער, אלו היו מוכנים לבצע כל מיני טיפולים שהם בבחינת תרופות סבתא ובאמת שהסיפורים שאפשר לשמוע על התושייה הרבה שמגלים אנשים אשר סובלים מהתקרחות יכולים להפתיע ולהמם אותנו, ואז אולי נבין כיצד זאת שניתוחי השתלות שיער הם ממש בבחינת בשורה חדשה בעולם הקוסמטיקה הרפואית וממש מבשר הגאולה לאותם אנשים שמתמודדים עם נשירת שיער והתקרחות.

מה גם שכשאנו מדברים על המשחות השונות שאמורות לעשות בעצם טיפול שיקום לשיער שלנו ולרקמות השיער שלנו, אזי שניתוחי השתלות שיער באמת מתיימרים להציע פתרון סופי ושלם וגם פתרון הרבה יותר הגיוני מכל פתרונות הקסם אשר אף פעם לא באמת עבדו.

אז הנה הפעם יש טיפול והוא ממש בבחינה של טיפול רפואי, שכן בתהליך השתלות שיער מה שעושים הוא מאתרים אזור בריא של שיער בראשו של המטופל, כלומר מזהים אצלו רקמות שיער בריאות שניתן להסיר ולהשתיל אותן היכן שצריך השתלות שיער בראש המטופל.

הטיפול הוא פשוט יחסית להשתלה, והרבה גברים עושים זאת וזוכים לשיעורי הצלחה גבוהים מאוד. ובאמת בעבר היה קצת יותר מורכב לבצע השתלות שיער וזאת כיוון שהטכנולוגיה שהיתה בשימוש בתהליכים אלו היתה קצת מסורבלת יותר והיה ניתן להעביר את זקיקי השער ולבצע השתלות שיער של רקמות בריאות. אבל היה קשה לשלוט בכיוון צמיחת השיער וכן הלאה ולפעמים התוצאה הסופית היתה נראית לא טבעית, קצת מגוחכת. ולפעמים עדיפה היא הקרחת על פני השתלה של צלחה. אבל היום הטכנולוגיה התפתחה והמתודיקה שמבצעים בעת השתלות שיער מאפשרת לרופאים המשתילים במרפאות השונות לבצע השתלות שיער ממש מושלמות והתוצאה הטבעית היא תוצאה מאוד מאוד טובה והשיער נראה טבעי לגמרי.

אז באמת איזה זה שאין מדובר בטיפולים כל כך נפוצים כמו טיפולי הסרת משקפיים בלייזר, זאת לא שאלה שיש עליה תשובה אחת נכונה ובטח יש כמה תשובות והכל לפי סוגי האנשים והמבנה הפנימי שלהם, שהרי השתלות שיער נשמע מפחיד ונשמע תהליך מאוד רפואי ומאוד מסובך וזה סה"כ מפחיד לקחת חלק בריא אחד ולנסות לעשות בו שימוש לטובת חלק אחר. וזה בעצם מה שאנו עושים בהשתלות שיער.

אבל לאט לאט אפשר לראות שיותר ויותר גברים ונשים בוחרים לבצע השתלות שיער. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016