banner

יצירת קשר
מאמר בנושא טיפולי פנים

טיפולי פנים - אילו סוגים של טיפולי פנים קיימם היום? ישנם כל כך הרבה סוגים של טיפולי פנים כיום,החל מטיפולים עם שמנים ארומטרפיים, דרך טיפו

פורסם: 7/3/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית טיפולי פנים

 טיפולי פנים - 
אילו סוגים של טיפולי פנים קיימם היום?
ישנם כל כך הרבה סוגים של טיפולי פנים כיום,החל מטיפולים עם שמנים ארומטרפיים, דרך טיפולי פנים באמצעות מים, חמצן, לייזר ועוד.
השאלה היא לא אילו טיפולי פנים קיימים כיום בשוק (כי קיימים מאות סוגים של טיפולי פנים) אלא איזה סוג של טיפולי מנים מתאימים לכן.
אם אתן סובלות מיובש, אתן וודאי זקוקות לסוגים של טיפולי פנים על בסיס שומן, טיפולי פנים אשר נועדו להחזיר לעור הפנים את השמנים הטבעיים עם כל המינרליים שאבדו לו. אם אתן דווקא סובלות מעור שמנוני ואף נטייה לפצעים, אתן וודאי זקוקות לטיפולי פנים הכוללים פילינג (קילוף שכבת העור ויצירת התחדשות העור) עם דגש על ניקוי עמוק.
במקרים קיצוניים של פצעים בולטים ואף פצעי אקנה, ניתן לבצע טיפולים קוסמטיים באמצעות לייזר.
אל תמהרו להזמין טיפול בכל ספא חדש אשרנפתח סמוך למקום מגוריכם וכן אל תתפתו לגשת לקוסמטיקאית ששמעתם עליה מפה לאוזן. חשוב לברר קודם באיזה שיטה עובדים של ולוודא כי טיפולי הפנים האלו מתאימים לצרכים שלכן. בקליניקות המתקדמות וגם בקרב קוסמטיקאיות מקצועיות ישנה אפשרות לבחור את סוגי טיפולי הפנים, הקוסמטיקאיות המקצועיות אף יסיעו לכם בבחירת מסלול זה אבל חשוב שאתן תדענה בדיוק מה כלול בסוג טיפולי הפנים - למקרה שאתן אלרגיות לאחד הרכיבים או לדוגמא, אם סוג מסויים של טיפול פנים מותיר את העור עם אדמומיות למשך כמה שעות טובות, חשוב שתדעי זאת כדי שלא תמצאי את עצמך לפני אירוע חשוב עם פנים אדומות.
מעבר לשיקולים המקצועיים, כל אחת רשאית לבחור את סוג הטיפול שנראה לה (או מריח לה). יש כיום טיפולי פנים עם צמחים, שמנים ריחניים וכו''. לכל אחת כמובן יש את ההעדפות שלה. אל תשכחו, טיפולי פנים נועדו גם לפנק אתכן ולתת לכן תחושה נעימה ו"יפה" לא רק בחוץ, גם בפנים.
טיפולי פנים ניתן לבצע אצל קוסמטיקאיות מורשות, בבתי מלון, מועדוני כושר יוקרתיים ובספא. לרוב, יש צורך להזמין תור מראש (בעיקר אם אתן מגיעות עם חברה או קרובת משפחה). מומלץ לא להגיע לטיפולי פנים עם איפור ו/או תכשירים על השיער.עוד המלצה - לא להגיע לטיפולי פנים עם בגדים אהובים (בעיקר לא חלצות לבנות). 
ולסיום, ההמלצה החשובה ביותר לנשים לקראת טיפולי פנים - לעצום את העיניים ולהתפנק - טיפולי פנים הם קודם כל מסאז'' לפנים ולנפש.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016