banner

יצירת קשר
חידוש העור

  הפעילות הטבעית של גוף האדם  הולכת ופוחתת עם השנים. זהו תהליך בלתי נמנע שעובר על כולנו, ולצערנו- לא ניתן למנוע אותו אלא רק להאט אותו או לטפל בתוצאותיו ההרסניות, שרק מקבלות חיזוק לאור החשיפה המוגברת לשמש הים- תיכונית 


פורסם: 7/30/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית חידוש העור

 חידוש העור:

 
הפעילות הטבעית של גוף האדם  הולכת ופוחתת עם השנים. זהו תהליך בלתי נמנע שעובר על כולנו, ולצערנו- לא ניתן למנוע אותו אלא רק להאט אותו או לטפל בתוצאותיו ההרסניות, שרק מקבלות חיזוק לאור החשיפה המוגברת לשמש הים- תיכונית הזורחת בישראל רב ימות השנה. ניתן להאט את התהליך ולהביא לחידוש העור- על ידי טיפול בעור בעזרת מכשירים קוסמטיים. הטיפול מהווה מעין פעילות ממריצה לשכבות העמוקות יותר של עורנו ומסייע באופן משמעותי בהאטת קצב הזדקנות העור. המקרים האחרונים בתחום הקוסמטיקה מבהירים כי  רק 15% ממוצרי הקוסמטיקה וחומרי הלחות וההזנה הקוסמטיים אשר נמרחים על העור באופן ידני ומיועדים לחידוש העור באמת נספגים לתוך העור באופן מלא. אבל, בזכות מכשירים חדשים ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות, ניתן להשתמש במכשירי קוסמטיקה ביתיים על מנת בעור בצורה מקצועית ונוחה.
 
רקמת עור האדם מורכבת למעשה משלוש שכבות: השכבה החיצונית היא שכבת האפידרמיס, שכבת הדרמיס האמצעית ושכבת ההיפודרמיס הפנימית , אשר המורכבת משומנים ורקמות חיבור. רקמות האפידרמיס החיצוניות משמשות כמגן מפני חומרים רעילים ומזיקים, ואף מפני תנאים סביבתיים, ובכך מהוות חומת הגנה לעור. שכבת האפידרמיס אמנם מגנה על העור על ידי בידודו, אולם היא גם חוסמת את ספיגת הזנתו. התוצאה היא שחומרים קוסמטיים לעולם לא יחדרו עד הסוף אל ההיפודרמיס הפנימי שהוא השכבה בה נוצרים הקמטים ובה מצויים לחות וחלבון הקולגן שהם החומרים החשובים ביותר לחידוש העור, לריכוכו של  העור ולשמירה על עור בריא ומטופח.
 
מחסור במים בשכבת הדרמיס האמצעית גורם לעור יבש ולקמטים בעור. חוסר בהזנה ובלחות  יגרמו להפחתה בהפרשת הקולגן ומשכך- הדרמיס ייסדק מה שמביא להיווצרות קמטים. כיום, בזכות מכשור חדיש וטכנולוגיות מפותחות, ניתן להביא לחידוש העור על ידי שימוש בתכשירים ביתיים, ובעזרתם להספיג חומרי לחות, הזנה וטיפוח אל העור, להפחית את הקמטים, ולחדש את העור. אדם שעורו מקבל הזנה מספקת נראה צעיר בהרבה ואף קורן, מאשר אדם עם עור יבש ומקומט, שנראה זקן בהרבה וחסר אנרגיה. לכן- שווה להתעניין בשיטות המגוונות אשר קיימות כיום ומסייעות בחידוש העור ורענונו.

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016