banner

יצירת קשר
טיפולי שיניים

  הפנים שלנו הם כרטיס הביקור שלנו, ויש להם חלק גדול ומהותי בקביעה של מה אנו משדרים ובעיקר איך אנחנו נראים בעיני אחרים. אחוז גדול מהאנשים לא מרוצה ממראה השיניים שלהם


פורסם: 7/30/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית טיפולי שיניים

 הפנים שלנו הם כרטיס הביקור שלנו, ויש להם חלק גדול ומהותי בקביעה של מה אנו משדרים ובעיקר איך אנחנו נראים בעיני אחרים. אחוז גדול מהאנשים לא מרוצה ממראה השיניים שלהם: אם השיניים הן לא מספיק לבנות, לא מספיק ישרות וכו'. אנשים כאלה ימצאו את עצמם לא מחייכים בתמונות וישתדלו רוב הזמן להיות עם פה סגור ליד אנשים. דבר שכזה משפיע על כל שפת הגוף ועלול לעכב בנאדם ברגעים חשובים בחייו, כמו למשל ראיון עבודה.  

אנחנו מגיעים לרופא השיניים כדי לבצע טיפולי שיניים בעיקר כשכואבות לנו השיניים או החניכיים. המקפידים מביננו גם הולכים גם לביקורת שגרתית מדי כמה חודשים. בעידן בו אנו חיים, בו החשיבות האסתטית הפכה לשגרתית, הרפואה האסתטית התפתחה עד כדי כך שבקופות החולים אנו יכולים לעבור ניתוחים מסוגים שונים במסגרת הסל הבסיסי. באותו מובן, התפתחו גם טיפולי השיניים: היום אנו לא חייבים להשלים עם הגזירה של שיניים עקומות, רווח בין השיניים או גוון צהבהב. הרפואה הדנטאלית מציעה לנו טיפולי שיניים אסתטיים ולא רק "רפואיים", על מנת להגשים את החלום שלנו, מנשך צחור וישר.

רפואת שיניים היא אחד מהענפים החשובים בתחום הרפואה; שלא כמו בעבר, רפואת שיניים כוללת, בנוסף לטיפולי השיניים המסורתיים, כדוגמת טיפול שורש, סתימת חורים והשתלת שתלי שיניים, גם מגוון טיפולי שיניים  אסתטיים חשובים, למשל: יישור שיניים או הלבנת שיניים. טיפולי שיניים אלה ואחרים, יבטיחו לנו כי הלסת, חלל הפה והשיניים יהיו לא רק בריאים אלא גם אסתטיים יותר. הטיפולים הללו הם מורכבים, וחשוב לבצע אותם ביד בוטחת ומנוסה. מסיבה זו, חשוב לבחור מרפאת שיניים ותיקה ומומלצת עם רופאים מנוסים בכל פעם שדרוש טיפולשיניים.

ביקור אצל רופא שיניים הוא דבר חשוב ומהותי שיש לבצעו באופן סדיר. הרבה אנשים מתחמקים, דוחים או נמנעים מביקור אצל רופא השיניים, למרות שהם מודעים לחשיבותם של טיפולי שיניים ואף לנזקים העלולים להיגרם כתוצאה מהזנחת הפה. ביקורים סדירים אצל רופא שיניים יכולים  למנוע כאבים מתמשכים ומייסרים, ולכן כדאי להקפיד לבצע את הביקורים, ואף את טיפולי השיניים הנדרשים.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016