banner

יצירת קשר
קורס בקוסמטיקה

ההחלטה לקחת קורס בקוסמטיקה אינה החלטה של מה בכך. אם מה שמניע את המחליטה הוא הרצון לפתוח עסק עצמאי בתחום הקוסמטיקה, 


פורסם: 8/1/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית קורס בקוסמטיקה

קורס בקוסמטיקה:

 ההחלטה לקחת קורס בקוסמטיקה אינה החלטה של מה בכך. אם מה שמניע את המחליטה הוא הרצון לפתוח עסק עצמאי בתחום הקוסמטיקה, הרי שבוודאי היא לוקחת בחשבון שהשוק הוא רווי בקוסמטיקאיות והתחרות היא קשה. בנוסף, יש לקחת בחשבון שרובן המוחלט של המטופלות נוהגות לבחור בקוסמטיקאיות שהן מכירות וסומכות עליהן- כך שבדרך כלל הן אינן ששות להחליף. ניתן להבין אותן שכן טיפול קוסמטי הוא דבר עדין ומורכב שצריך להיעשות בצורה מקצועית ובהתאמה מוחלטת לעורה של המטופלת. קוסמטיקאית שאינה מנוסה או שחומריה אינם איכותיים- יכולה לגרום לעור הפנים נזק שהוא לעיתים בלתי הפיך. הלימודים בקורס בקוסמטיקה דורשים מהלומד השקעה רבה ואימון, שכן הם נועדו למי שמבקש לעבוד בתחום. כפי שנאמר, זהו תחום לא קל ואף מורכב, מדובר בלימודים שיש להם נקודות השקה רבות עם תחומים רפואיים, ביולוגיים וכימיים שונים. 

בסיום קורס בקוסמטיקה מוענקת לתלמידים הלומדים בו וסיימו אותו בהצלחה תעודה, אשר נותנת להם את האסמכתא החוקית לפתוח לבד עסק עצמאי – מכון לקוסמטיקה. בנוסף הקורס בקוסמטיקה מציג בפני התלמידים את הענף כולו:  הוא מעניק להם כלים בנוגע לניהול עסק ועבודה מול לקוחות.

בקורס בקוסמטיקה, נלמדים תחומים שונים: לומדים כיצד לבצע טיפולי פנים מגוונים- המיועדים לטיפול בעור בעייתי או כטיפוח שוטף, את אופן הטיפול בעור מסוגים שונים ואף באזורים שונים של הגוף. לומדים כיצד לבצע הסרת שיער בעזרת שעווה, אפילציה, וכיצד לבצע טיפולי פדיקור ומניקור. עוסקים בעור האדם, בהרכב שלו ובצורת הזדקנותו (עיסוק בשרירי האדם ואופן הטיפול בהם), כיצד יש לבצע את חיטוי של העור וניקוי יסודי  בשיטות פילינג שונות, בקורס בקוסמטיקה אף ניתן דגש לנושא של  תזונה נכונה ומאוזנת, תוך מתן הסבר על תפקידיהם של ויטמינים שונים.  מי שנרשם לקורס בקוסמטיקה יהנה מהידע אותו רכש בקורס על מנת לטפל בלקוחותיו העתידיים.

בחירת מקום לימוד קורס בקוסמטיקה היא החלטה מהותית לאור המקצועיות הנדרשת בתור מטפל- ועל אחת כמה וכמה בתוך המרצה. הבחירה צריכה לקחת בחשבון את תוכניות הלימודים של הקורס ורשימת המרצים בו- בדרך כלל מומחים בנושא ובעלי תעודה, וחלקם אף בעלי  מכון קוסמטיקה משלהם.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016