banner

יצירת קשר
סדנת איפור

סדנת איפור יכולה להיות חוויה נהדרת ומלמדת לנשים בכל גיל: החל מנערות צעירות שרק לומדות להתאפר לראשונה ועד נשים שעברו כבר את גיל המעבר ורוצות ללמוד טיפים יעילים 


פורסם: 8/1/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית סדנת איפור

סדנת איפור יכולה להיות חוויה נהדרת ומלמדת לנשים בכל גיל: החל מנערות צעירות שרק לומדות להתאפר לראשונה ועד נשים שעברו כבר את גיל המעבר ורוצות ללמוד טיפים יעילים להסתרת הקמטים. אין אישה שלא אוהבת להראות במיטבה בכל גיל ואחת הכלים השימושיים ביותר העומדים לרשות נשים הוא האיפור. סדנת איפור יכולה להיות סדנה שמצד אחד היא מלמדת ומצד שני היא חווייתית וכיפית. נשים רבות לומדות להתאפר בדרך לא דרך: מהתבוננות בחברות, מהתבוננות בבנות אחרות במשפחה, מהטלוויזיה, מטיפים שהן קלטו פה ושם וכן הלאה. עם זאת, מעטות הנשים שלמדו כיצד להתאפר מההתחלה ועד הסוף באופן מקצועי שיחמיא להן ביותר. למשל, נשים רבות לא יודעות איזה צבע סומק הוא המתאים ביותר עבורן ומה ההבדלים בין המסקרות השונות. סדנת איפור יכולה ללמד אותן אחת ולתמיד את כל מה שהן צריכות לדעת על איפור בצורה נכונה, וזהו כלי חשוב מאוד.

סדנת איפור יכולה להיות מתנת יום הולדת נהדרת לנערה צעירה או לבחורה צעירה בתחילת דרכה. דווקא בגילאים האלו הלימוד כיצד להתאפר באופן מחמיא ויפה הוא חיוני. לא פעם ניתן לראות נערות ובחורות אשר עושות טעויות גדולות באיפור ובכך פוגעות במראה החיצוני שלהן. כאמור, המטרה של סדנת איפור היא לא רק מטרה לימודית אלא גם סדנא חווייתית וכיפית. אם רוצים להפוך את הסדנא לכיפית ולמיוחדת עוד יותר כדאי להזמין אליה מספר חברות טובות שישמחו גם הן לקבל טיפים על איפור נכון.

סדנת איפור, בניגוד ללימודי איפור אשר נמשכים פרק זמן ארוך יותר וכוללים תכני לימוד רציניים יותר, מלמדת את האישה או את הבחורה באופן חד פעמי כיצד להתאפר בעצמה וכיצד להוציא מעצמה את המקסימום. ישנן נשים אשר נרשמות אל סדנת איפור לפני החתונה שלהן על מנת שביום החתונה הן יוכלו לאפר את עצמן, בדיוק כמו שהן רוצות, ולהראות פשוט נהדר. בהחלט אפילו ניתן ליצור מסיבת רווקות מסביב לקונספט של איפור וסדנאות איפור. כך שאם אתן מחפשות להוציא את היופי שלכן החוצה – ניתן לעשות זאת בצורה נהדרת בעזרתה של סדנת איפור.

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016